TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lambo dørere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#158685  av aneriks

KK-ma70 skrev:
cameleon skrev:
sindrejl skrev:eventuellt vi på Stylingservice.. hjemmesiden er nede, men du kan maile meg på sindre@stylingservice.no for bil og pris ;)
Er det bra kvalitet på dørene dere skaffer?
Dører?? er det ikke bare nye "hengsler" da?
jo er bare hengsler..

#158695  av sindrejl

ser det ikke er blitt oppdatert, man anyway dem leverte ikke til mk2 dessverre. er ikke blitt skrevet her da folk ble opplyst dette direkte :)

#158753  av angrykid

Holder liv i denne tråden jeg. Er det noen som vet om andre enn streetdesign som kan levere dette til en fornuftig penge? Eventuelt noen tyskere som kan fabrikkere på forespørsel?

#158814  av aneriks

jeg har sendt mail til lsd, og de skulle se på det, men hørte aldri noe mere så vet ikke jeg,

#161351  av christer

var inne på ebay tidligere i uken, der fant jeg til 700$, vell 5000kr og frakten var gratis stod det... hvor dyrt vil dette våre å få hjem? er det et greit kjøp eller MÅ man investere langt over 10k. for dette?

#161387  av toyota_mr2

de er nok ikke et greit kjøp sålenge di som er bra liger opp i 14000 kr

#161624  av christer

kan jo ikke være så gale... grunne til at de er så jævlig dyr er jo at det er så vanvittig eksklusivt og folk betaler fint noen sinnsyke summer for det. det er jo i realiteten bare noen fester og en gass demper el. ...

#161659  av cameleon

christer skrev:kan jo ikke være så gale... grunne til at de er så jævlig dyr er jo at det er så vanvittig eksklusivt og folk betaler fint noen sinnsyke summer for det. det er jo i realiteten bare noen fester og en gass demper el. ...
prisene varierer på grunn av matrialene som er brukt for å produsere disse hengslene. Har vært tilfeller der disse billigkitta har blitt bestilt og fått følger som at dørene har falt av pga at hengslene har knukket.

men hvorvidt det er verdt det eller ei, er en annen sak :wink: