TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#158180  av Morten

chris skrev:Skikkelig artig hvis man gleder seg i et halvt år, og så skjer det noe med bilen rett før man skal oppover.. eller enda værre, på tur oppover :P
Hehe, hvis jeg ikke tar helt feil på datoene er det Gatebil Våler en helg, drag race på preppa bane helga etterpå (DHB), og så ACR helga etter det igjen.

...er jo en viss sjangs for at noe ryker underveis da...? :mrgreen:

Men om alt går bra tror jeg ihvertfall jeg er dritlei lange bilturer når jeg kommer hjem fra ACR :lol:

#158555  av Akopley

Har litt lyst å melde meg på, men jeg kjenner nesten ingen av dere + jeg vet ikke helt om jeg tørr å kjøre på bane :?
Har no blitt morro å bli kjent med flere Toyota eiera da.. :wink:

#158560  av et_casey

Akopley skrev:Har litt lyst å melde meg på, men jeg kjenner nesten ingen av dere + jeg vet ikke helt om jeg tørr å kjøre på bane :?

Joda, meld dæ på:) det e sinnsykt skøy, det e bare sinnsykt skøy å vær dær. Æ har vært de 2 siste gangan, hadd probs med bilen begge gangan, men skøy uansett:) minna for live.

Bli med, å det at du ikke kjenn nån av oss gjør jo ingenting. Det e vel ikke så mange av oss som kjenn værandre uansett.

Du kan jo bare kjøre forsiktig, å gje litt gass etterhvert.

-Lars

#158569  av Akopley

Tror nestn jeg får melde meg på :P Blir sikkert morro :D hm, må vell skaffe hjelm da..

#158606  av et_casey

Akopley skrev:Tror nestn jeg får melde meg på :P Blir sikkert morro :D hm, må vell skaffe hjelm da..

Hehe:) det høres bra ut:) hjelm må du ha:)

ååååååh, æ glæde mæ sånn:) hehe.. æ e som en onge:)

#158617  av tojo

Akopley skrev:Har litt lyst å melde meg på, men jeg kjenner nesten ingen av dere + jeg vet ikke helt om jeg tørr å kjøre på bane :?
Bildetil forumet og treffet. :D
Klart du må melde deg på! Dette blir morsomt. Som et_casey sier "minne for livet" :D

For alle dere som skal overnatte på Meyergården! Det er bare 4 ts-ogn rom igjen. Her blir det full rulle. :)

#158765  av Akopley

Bare lurer, er det noen som kommer med heelt vanlig/orginal celica gti da?
Jeg har nettopp kjøpt min 94mod, den er helt orginal, ikke så mye å se på akkurat, går sikkert godt nok på bane..
FÃ¥r vel "shine" den opp litt da. :wink:
Sist redigert av Akopley den 01 mar 2006 13:56, redigert 1 gang totalt.

#158772  av oleb

Akopley skrev:Bare lurer, er det noen som kommer med heelt vanlig/orginal celica gti da?
Jeg har nettopp kjøpt min 93mod, den er helt orginal, ikke så mye å se på akkurat, går sikkert godt nok på bane..
hehe, jeg kommer med min heeelt vanlige/originale 90mod gti. Jeg tror ikke jeg skal kjøre på bane da. :)

Hvordan funker dette med ts-ogn campen? Vi er to fra brsund som kommer, betaler vi bare vanlig (250kr) for utstilling, så får vi stå sammen med "gjengen"?

#158775  av sindrejl

oleb skrev:
Akopley skrev:Bare lurer, er det noen som kommer med heelt vanlig/orginal celica gti da?
Jeg har nettopp kjøpt min 93mod, den er helt orginal, ikke så mye å se på akkurat, går sikkert godt nok på bane..
hehe, jeg kommer med min heeelt vanlige/originale 90mod gti. Jeg tror ikke jeg skal kjøre på bane da. :)

Hvordan funker dette med ts-ogn campen? Vi er to fra brsund som kommer, betaler vi bare vanlig (250kr) for utstilling, så får vi stå sammen med "gjengen"?
betal 100 spenn til så får du lov å prøve bilen litt på banen :) absolutt verdt det.. freste rundt i en mr2 mk1 med 124hk ifjor.. dritmorro!

#158790  av oleb

sindrejl skrev:
oleb skrev:

betal 100 spenn til så får du lov å prøve bilen litt på banen :) absolutt verdt det.. freste rundt i en mr2 mk1 med 124hk ifjor.. dritmorro!
Får vurdere det! Skal dit mest for å sikle på fete biler!

#158796  av richeros

Vil definitivt anbefale alle om å kjøre om de kan uansett bil. Det er bare helt hysterisk morsomt uansett! har sett nok av folk med glis i trynet og alikavel bare kjørt en liten vanlig original sak, ikke noe å se etter engang. Gleder meg som en liten unge til dette opplegget :D
Har kjøpt nytt fotokamera, canon eos350 å begynt på fotokurs. Så bilder skal det ihvertfall bli.

#158819  av Neemi

Jeg skal kjøre med min mr2 gti og synes så absolutt at det hadde vært koselig med flere jenter som skal kjøre der :)
Jeg gruer meg nemlig noe forferdelig, samtidig som jeg gleder meg veldig.

#158872  av Christian

Fikk endelig rota meg til å bestille/betale jeg også.
Blir litt stress da, reiser til Usa den 15 Juni :)

#158873  av sindrejl

Neemi skrev:
Jeg skal kjøre med min mr2 gti og synes så absolutt at det hadde vært koselig med flere jenter som skal kjøre der :)
synes ikke det var noe skummelt :D bare skøy! Får gi deg litt kjøreopplæring da ;) Hvordan drifte litt osv? :P

#158918  av Tore

Neemi skrev: Jeg skal kjøre med min mr2 gti og synes så absolutt at det hadde vært koselig med flere jenter som skal kjøre der :)
Er bare å huske at dette treffet er ikke er for bare proffe sjårører, man kjører som man vil, og ingen slenger med leppa av den grunn!

Jeg kommer til å være så dritnervøs når jeg skal utpå, at det blir mer som en søndagstur enn noe annet! Er redd for nybilen, mangler erfaring og alle forventer at en Supra kjører svinfort, men det får være...skal øve meg, kose meg og bli trygg på bilen først :D :!:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18