TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Soarer=bra bil??? Samme som Supra?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #158755  av soarer

Som nicket tilsier, så burde jeg jo kjøpe meg en Toyota Soarer. Noen som sitter inne med noen opplysninger om denne bilen? Jeg lurer på hva som er forskjellen på den og en Supra f.eks. Har lest en del på nettet, men blir ikke helt klok på annet enn at den kanskje er litt mere konfortabel, og er tiltenkt den eldre garde. Men Rwd og 2,5 liters turbomata rekkesekser, rimelig likt spør du meg. Vil ha vil ha :D

http://www.tau-sales.com/defaultMall/si ... sNo=087205

#158759  av sindrejl

Soarer = Lexus SC.. RÅ bil! Vurderte en sånn en del selv, men orker ikke høyreratta så blir gammal supra istedet
 #158877  av Kebab gud

soarer skrev:Som nicket tilsier, så burde jeg jo kjøpe meg en Toyota Soarer. Noen som sitter inne med noen opplysninger om denne bilen? Jeg lurer på hva som er forskjellen på den og en Supra f.eks. Har lest en del på nettet, men blir ikke helt klok på annet enn at den kanskje er litt mere konfortabel, og er tiltenkt den eldre garde. Men Rwd og 2,5 liters turbomata rekkesekser, rimelig likt spør du meg. Vil ha vil ha :D

http://www.tau-sales.com/defaultMall/si ... sNo=087205
er noen av de her i landet og er flere på vei ..
bla en UZZ32 .. med V8 og et superfanzy understell ...

#158889  av tommis

Jeg vet det går en Lexus SC i Bergen. Den ser lik ut. Ganske fin faktisk med en liten vinge på hekken mener jeg.
Ser den ganske ofte også, tror det er en eldre dame som kjører den.

#159118  av @lpher

Soarer er vel kort og godt Supra i business-dress :D

#159272  av hybris

Soarer er kul :)

Var en ganske tøff en på D1 i england når jeg var der i fjor :)

Bilde

Bilde

Bilde

Vi så også noe annet artig, som het "tourer", er det en toyota/lexus også mon tro?

Bilde

Bilde

Men nå var jeg tross alt 200sx-eier når jeg var der, så jeg synes nok følgende to silvia s15 var de kuleste bilene der, og det synes jeg vel kanskje enda ;)

Bilde

Bilde

#159309  av MacGyver

Soare er drit fet, dette hadde vært noe å brent gummi med altså...
men en rekke sekser drikker nok litt suppe ja..

men sikkert litt dyr her i landet da...

#159316  av @lpher

MacGyver skrev: Soare er drit fet, dette hadde vært noe å brent gummi med altså...
men en rekke sekser drikker nok litt suppe ja..
Pffft...det ER verdt det! :D
MacGyver skrev:
men sikkert litt dyr her i landet da...
Tja...de er rimelige i usa da...men da selvfølgelig uten turbo :)

#159434  av soarer

MacGyver skrev: men sikkert litt dyr her i landet da...
He he. Om du ser på adressen min, så er det ikke snakk om å kjøpe bil i Norge. Men jeg har sykla rundt her nede i 6 måneder nå og begynner å bli skiiiiikkelig sugen på noe som går litt fortere. Og helst med AC når tempen begynner å krype over 20 grader i neste måned (he he he) MEN på den annen side, så sparer jeg masse penger på å sykle også. Jeg tjener halvparten av hva jeg gjorde i Norge, men har dobbelt så mye å rutte med. Mest på grunn av at jeg ikke har bil. Lenge leve avgiftsnorge....

Men når bilene brummer forbi, og jeg vet jeg egentlig har råd, da kribler det skikkelig ja....... hmmmmm

#159435  av MacGyver

ahh,, men hva noe slikt koster der nede da ?

#159485  av Kjelliken

:D er jo greit og vite hvem vi skal besøke når vi er i japan da..

Men jeg syntes soarer er feite biler kunne egentlig godt tenke meg en slik selv. Og i japan får jo man alt til de bilene en måtte ønske seg. :wink:

#159493  av celica4ever

soarer er fet bil ja :D Men er det noen her som veit om det er lett og skaffe styling til den bilen i Norge?

#159494  av celica4ever

soarer er fet bil ja :D Men er det noen her som veit om det er lett og skaffe styling til den bilen i Norge?

#159496  av spkstrp

den koster nesten ingenting i japan. Men er jo svindyrt å holde den på veien i japan da..

Soarer er faktisk en bedre utstyrt bil enn SC. og du får den med TT :twisted:

Du får de sikkert ned i 40 000 her i norge (litt stygge eksemplarer da). I japan koster de sikkert 12 000 eller noe slikt.. det er så hinsides...