skal overhale en 3s-ge motor som jeg har kåmmet over!
den gamle eieren av motoren sa den brukte nesten en liter olje på
ca 25mil, og det er nokså extremt spør du meg!
han hadde får verksted til å bytta ventil tettningene, men
problemet var fortsatt der!
jeg funderer på om det aknsje bare er stempel ringene som er smaddra..?
er det noen som har fomeninger om dette?
jeg har også tenkt tanken å montere en liten fin Snurbo sak på denne
motoren, er ikke så opptatt av att den skal ha syko lade trykk,
bare en liten en som kommer på det lave spekteret og funkerer litt!
tror nemlig att visst jeg holder meg rundt 0.2-0.3 bar så trenger jeg ikke å dekomprimere motor så mye! kansje en xtra toppakning bare?
svar meg de som vet noe om dette..!
den gamle eieren av motoren sa den brukte nesten en liter olje på
ca 25mil, og det er nokså extremt spør du meg!
han hadde får verksted til å bytta ventil tettningene, men
problemet var fortsatt der!
jeg funderer på om det aknsje bare er stempel ringene som er smaddra..?
er det noen som har fomeninger om dette?
jeg har også tenkt tanken å montere en liten fin Snurbo sak på denne
motoren, er ikke så opptatt av att den skal ha syko lade trykk,
bare en liten en som kommer på det lave spekteret og funkerer litt!
tror nemlig att visst jeg holder meg rundt 0.2-0.3 bar så trenger jeg ikke å dekomprimere motor så mye! kansje en xtra toppakning bare?
svar meg de som vet noe om dette..!
" D e so mykjy'n skulla hatt..! "