Hvor mye senking har du? Har 30 mm senking på min nå, synes egentli det er litt høyt, men håper det blir bedre med større felger... Avstanden fra bakken er temmelig bra, skal litt til før den subber, litt stress på noen ferger og sånt, men hvor ofte er det du er der a

bare å skråkjøre litt så går det flott, værre med den civicen jeg var med... Der fikk side skjørtene noen sprekker
hvor får du kjøpt det kn kitet? powerzone hadde no greier så jeg, er det dette? så ekstremt fint ut ihvertfall

Vedlikeholdsfritt eller må det oljas inni mellom?

Har samma planene sjæl, men har også litt planer om turbo siden jeg synes den går for dårlig... Lurer på om garantien bare gjelder for et år, noe som vil si at jeg kan bygge om bilen til vintern... Ganske kjekt nå som kamerat har blitt sammen me datra til en motor fanatiker... over 50 år og har hatt flere biler enn aldern, alle har fått påmontert turbo og lignans i ettertid
men tilbake til kn kitet, hvordan blir det å montere dette? regner med at den sensoren har eget feste på røret som passer perfekt? men den olje-greie-slangen, klarer ikke se hvor den er kobla til på orginal filteret... Eneste jeg ser er at slangane går inn i en liten boks som er festet på luftfilteret, men ser ikke ut som om det går derfra og inn i filteret... Har ikke rekt å sett så ekstremt mye på det enda...men,men
sotinga di også, så bra at det... Hvordan har du gjort det? gjort fra innsiden ikke sant? Hvordan har du klart å komme heelt ut på bakruta? er plastik der så

hvor mye har du sota forresten? vurderer 50-75% på bakrutene og baklukta, og kanskje 25-50% foran, er ikke helt sikker enda, men blir nok ikke så lenge før, må bare komme meg litt lenger opp på + siden økonomisk... skole gang og denna bilen er ikke særlig gunstig
Er motorrommet ditt indentisk med den du la ut bilde av? Ser en litt sotr forskjell fra min til den... Ikke helt motor messig, men ja
Så bra ut bilen din, ulv i fåreklær