TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spoiler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #159457  av christer

hva mener folk om alu spoiler på mr2? :?
 #159463  av cameleon

christer skrev:hva mener folk om alu spoiler på mr2? :?
uansett åssn bil de står på så ser de aluvingene der helt jævlig ut spør du meg.

#159469  av Larsen

Ikke finn på å ødeleg bilen med noe sånt!

Bilde
Bilde
Bilde

#159470  av BrennaRacing

Enig med de andre....Alu vinge er ikke særlig pent....

#159474  av GT_rider

Aluvinger ødelegger bilens former totalt..er nå min mening. Viss du liker aluvinge på bil, så monterer du en på bilen din. Så enkelt er det. Ingen her inne kan bestemme hvordan DIN bil skal se ut.:)

#159476  av Master

vet ikke om dette er "alu" vinge, men synes det passer ganske så bra på enkelte biler :D

men nei, ikke på MR2 etter min smak

Bilde
 #159499  av Jøran

Har ikke sett så mange MR2 med aluvinge, men ingen av dem har det vert fint på.

#159506  av aneriks

ikke pent med aluvinge på mr2

#159507  av lexusmann

Altså, det passa på den Aston Martin'en....syns jeg da....men tråden går vel ut på at det er mange luringer som skal ha det på mer vanlige biler...Har faktisk sett det på en Opel Tigra!! :shock: Grouse!!

#159508  av James

Alu vinge er ikke pent etter min mening! Styr unna....

#159621  av christer

se her da, er ikke dette sexy så vet ikke eg...[/url] eller??
Vedlegg
album_thumbnail1.jpg
album_thumbnail1.jpg (3 kiB) Vist 2220 ganger
album_thumbnail.jpg
album_thumbnail.jpg (3.01 kiB) Vist 2220 ganger

#159632  av sindrejl

nja, synes det er overdrevent høyt. Alu er kun pent om dem er litt lave og ikke så fantastisk overdrevne. De dyre med bøy på er ganske stilige.

#159638  av bose

syns mr2n mk2 kan kle aluvinge hvis det er den rette typen.... men ingenting ser mer forjevelig ut enn en mk1 uten no vinge bak

#159641  av tommis

Må bare si at Aston Martin DB7 og DB9(DBR9) er noen av verdens råeste biler!

SÃ¥ en gang en MR2 Mk2 uten vinge, men med litt diskre styling og det syntes jeg var stilig!

#159657  av FireWalk

syntes mr2 MÅ ha vinge, ellers ser den så ufullstendig ut bake... og alluvinge er fy fy! ser så rånete, påsatt og uorginalt ut som det går ann å få det.. skikkelig F&F wannabee. Nesten ingen biler som kler det, og skal man få det bra så kreves det EKSTREMT mye modifiseringer av hele bilen for at det skal passe sammen med bilen.

Det er iallefall min mening.