TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppdatering vintertreffet.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#158482  av Mr2 Mk2

Noen jævlig fete "action" bilder der Christian.! 8) Har mye film jeg også,men som du sier så kom det så få.Så jeg har også bare film fra meg selv :roll:

ot:Sindre hvorfor selger du allerede?

#158485  av sindrejl

Jostein skrev:Noen jævlig fete "action" bilder der Christian.! 8) Har mye film jeg også,men som du sier så kom det så få.Så jeg har også bare film fra meg selv :roll:

ot:Sindre hvorfor selger du allerede?
problembil, hatt den i 5mnd og kjørt den 2ganger..

#158821  av kodalracing

var veldig morro og treffe noen av de andre ts-ogn folka. kjipt med dårlig opp møte. men blei jo mere kjøring på de som kom da. eneste gangene bilen vilte var nor jeg sto fast i i en eller annen brøte kant eller pella snø ut av fronten. heheh viktig og holde han med traktoren i gang veitu eller hva arne. heheh

#158863  av Tommy R

Litt dårlig oppmøte men det blir vel bedre neste gang :?: :)
Bilen til Christian fungerer veldig bra på isspigg :)
Bra satsing på Kodal og Arne (de stod mye i brøytekanten) :)
Ikke så lenge til bare veier slik at det er tid for lukten av svidd gummi :D

#159205  av kennethx

Plager meg at jeg ikke hadde motor i bilen :evil: Men det blir vel flere sjangser? :)

#159240  av Christian

Det er ett Subarutreff her i morgen og søndag, så bare spring ut å skru du :wink: Jeg skal i alle fall bortpå og jage de litt :twisted:

Det blir flere sjanser ja, men desverre ikke i år pga overvann iløpet av få uker...

Skal ordne treff til neste vinter også, men med frist for påmelding og krav til forhåndsbetaling.

#159244  av Daniel_hoy

Høres bra ut med et treff med forhåndsbetaling så folk møter opp.
Tror du det er mulig å få til køring 2 dager på rad så det blir litt bedre for folk som må reise langt?

#159560  av Christian

Jostein : Jeg må nok gjøre litt mer enn å lakke er jeg redd :lol:

De Impreza'ene var jaggu vrange med meg i dag, kjørte 10 sek fortere enn de med pigg/piggfrie dekk, men endte 9 sek dårligere enn den seneste med rallypigg. :lol: Beste rundetid for meg ble 2,48 på en 3Km bane... (2,52 på tidtakningsrunden)

Er uansett fornøyd med det siden bilen tross alt er en 2wd 8)
Vedlegg
DSC00005.JPG
DSC00005.JPG (115.5 kiB) Vist 1020 ganger
DSC00002.JPG
DSC00002.JPG (105.04 kiB) Vist 1010 ganger

#159586  av Arne rebel

Christian: Dette er lesing jeg liker. :lol: Nå kan du kjenne på hvordan jeg har det.....endelig noen som satte deg på plass :lol:

#159776  av Christian

Ser det :lol: Satte mye merker i snøfonnene den dagen gitt, synd dere ikke fikk med noen skikkelige utkjøringer på film :wink: