Når jeg kjøpte min HKS SSQV dumpventil fulgte det med en gummi topp som man satt over det eksisterende metall røret som går tilbake tin innsuget (dette røret man fester til den orginale resirkulerende ventilen).
Denne proppen er ment å strupe igjen røret når man bruker uorginal bov.
Man setter toppen inn på røret og bruker en slangeklemme til å feste det.
Dere skjønner sikkert hva jeg mener nå sant?
Problemet er at jeg har mistet denne gummi toppen... Og ingen steder der jeg har spurt har de noe lignende. det er ikke en orginal del.
Det må da kunne gå ann å få tak i noe slikt noe sted??.. alternativet er å fjerne røret og slipe ned en tjukk bolt og sette den inn innerst ved selve innsuget og ta på en slangeklemme.. men hadde jo vært så mye bedre og enklere om jeg hadde en sånn topp å ha på...
så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ?..
Denne proppen er ment å strupe igjen røret når man bruker uorginal bov.
Man setter toppen inn på røret og bruker en slangeklemme til å feste det.
Dere skjønner sikkert hva jeg mener nå sant?
Problemet er at jeg har mistet denne gummi toppen... Og ingen steder der jeg har spurt har de noe lignende. det er ikke en orginal del.
Det må da kunne gå ann å få tak i noe slikt noe sted??.. alternativet er å fjerne røret og slipe ned en tjukk bolt og sette den inn innerst ved selve innsuget og ta på en slangeklemme.. men hadde jo vært så mye bedre og enklere om jeg hadde en sånn topp å ha på...
så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ?..
- MR2 TURBO -