TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gassvaier.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #160241  av sleeper

Hei!
noen som vet om det går ann og justere gasspedalen inn og ut? sliter med at pedalen går i gulvet før spjeldet står helt åpent! får ikke justert den strammere, hvis jeg gjør det så står den åpent nå jeg slipper gassen... merklig greier det her.. funka jo før jeg tok den fra hverandre..(mulig jeg surrer fælt her nå! :roll: )

#160300  av GT4 CS

Har ikke du byttet innsuget ditt da? MÃ¥ vel kansje lage deg en "custom" vaier da vel :?:
Eller funka det med det innsuget på før og

#160306  av sleeper

har aldri testet med det innsuget, men det er samme gass spjeld som står på den oog da skal det jo i teorien funke...!?!?
virker bare som at det er vandringa på pedalen som ikke er lang nok...

#160319  av Sven

Hadde samme problem på starleten. Prøvde å fikse en del på "utvekslinga" på gassemekanismen men det funka ikke. Det som funka var rett og slett å bøye på gasspedalen :D
Enkelt og greit

#160347  av sleeper

fant ut av det...vil ikke si hva det var! "flau"

#160378  av gnmfr

Sven skrev:Hadde samme problem på starleten. Prøvde å fikse en del på "utvekslinga" på gassemekanismen men det funka ikke. Det som funka var rett og slett å bøye på gasspedalen :D
Enkelt og greit
høres nesten ut som et jalla mopedtrim triks :lol:

hmm...begynner å bli litt redd den bilen din sleeper, veit om en som kommer til å bli eid til sommern nå ja :lol: men er bra det er en toyota ihvertfall :wink:

#160400  av sleeper

hehe... snart ferdig nå.. mangler bare 2 bensin slanger og lakke det nye panseret så er den klar! (gleder meg som en unge! :D :D :D :D )

#160420  av gnmfr

sleeper skrev:hehe... snart ferdig nå.. mangler bare 2 bensin slanger og lakke det nye panseret så er den klar! (gleder meg som en unge! :D :D :D :D )
Gratulerer, er godt på vei da for å si det sånn :wink: Venter kanskje til snøen har godt? eller, veit du ikke klarer å holde deg :lol:

Farlig moro :twisted:

#160450  av sleeper

rtrur nok ikke bilen kommer ut før det er bare veier... trur ikke det passer så godt med den bilen, sommerdekk og snø! :wink: