TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil i september.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #15394  av Christian

Da har vi rigga oss til med 6 biler og en lastebil inne på området :D

Blir helt konge detta...vi blir : min mr2, marius' civic, tommy's vectra, ole tommy's sierra, frøy's eskort rs turbo, elseth's bmw 325.
Godt og blandet, regner med at dere stikker innom for en prat og ei øl? :wink:

#15569  av bose

Jeg tror jeg kommer. Kanskje jeg får litt logistikk-problemer da.

#15728  av bose

Logistikk=transport. Skal Mrq være med?? :D

#15733  av CelicaTurbo

logistikk er vel strengt talt lagerhåndtering? :)

#15746  av MRQuoc

19-21sept.
vel jeg har fri den helga og det frister meg..
Men! som dere kjenner litt til så går mye penger på innkjøp av bil, så jeg får se .. jeg må finne en løsning til det økonomiske..
klarer jeg det en av dagene tar jeg meg en tur dit :) ..

Føler meg ganske fattig denne mnd. også har vi nettopp startet mnd'en også :roll:

#15961  av Christian

Logistikk er lagerføring ja, trodde i alle fall det :)

Seriøst, er det ingen som skal dit? :?

#15977  av MRQuoc

Jeg skal prøve , men jeg vet ikke om jeg klarer det.. har noe Ventiltikking og tenkte jeg skulle bytte injeksjons-modulen .. og jeg har først fri den helga.. hvis jeg ikke rekker det på en hverdag..
økonomien strekker kanskje heller ikke til .. :(
men jeg får se... skal prøve så godt jeg kan

#15985  av Mr2 Mk2

uventede Problemer med den nye bilen allerde?

#15986  av MRQuoc

meh.. jeg "hoppet" litt .. men sitter med en ny inntak som jeg må bytte til snart ;)

#16020  av Christian

Håper du får den klar da :)

Vi har fått med oss ei jente i tillegg, hu kjører en rieger styla bmw 320 (ja jeg veit det er nedtur), men hu har kjøpt\montert\pussa plastikken selv.
Ikke ofte jenter gjør det her oppe i alle fall :)
Var en som lente seg mot bilen hennes i går kveld, det blei mye kjefting det :lol:

#16037  av MR2turbo

Skulle gjerne vært der Christian, men sliter nok litt med å få råd til det.. har vært mye utgifter de siste ukene.. bla. sponsing av hele julebordet til statens innkrevningsentral i mo i rana ;)

Tror heller at jeg satser på å komme sterkt tilbake neste år :D

#16204  av Mr2 Mk2

Hadde vært sabla skøy å fått med seg,men nok ha tålmodighet til jeg får lappen :(

#16700  av jan-erik

Hei Christian, fint opplegg du drar igang.

Drar dere nedover torsdag kveld? Jeg er skikkelig sjuk paa aa kjoere litt igjen paa bane naa etter over 3 uker uten aa ha kjoert bil. Kommer hjem fra Mauritius paa torsdag kvelden, og tar satse paa aa kjoere nedover tidlig fredag morgen slik at jeg er paa Rudskogen rundt 08:00. Skal kjoere paa bane, saa haaper det ikke er like folksomt som det var sist. Kjedelig aa reise saa langt aa ikke faa kjoere. Vi faar snakkes inne der. Skal du kjoere paa bane?

Skal bli deilig med Norge igjen, blir litt kjedelig med strand og palmer i 3 uker, ikke for aa virke kvalm, men det er faktisk sant. Regner med dette blir siste mulighet for banekjoeringen for min del i aar, derfor maatte jeg bare rekke dette. Maa dessverre opp igjen fredag kveld da det er 10 aars jubileum fra den gang jeg var russ paa loerdagen.