Da begynner våren og nærme seg fort å jeg trenger noen deler etterhvert.
Har funnet både det ene og det andre jeg vil ha hos fensport, men har ganske presset tidsplan ifra jeg har penger til å kjøpe til jeg trenger delene.
Noen som vet hvor lang leveringstid det tar ifra man sender faksen med bestillingen til man får delene? (Får feriepenger den 18.mai og trenger delene før sommertreffe...)
Regner med man må forrhåndsbetale?
Ã…ssn har dere bestilt hos de? Faks..epost...tlf...?
Lurer også på erfaringer med mongoose eksosanlegg? Vurdere og bestille komplett anlegg ifra fensport da prisen er mye rimeligere en hva jeg har funnet på forskjellige løsninger på eksos i norge
Passform? plug and play? Lyd?
Er bare å fyre løs med info som jeg kan ha bruk for når jeg skal bestille...
Takker for alle svar

Har funnet både det ene og det andre jeg vil ha hos fensport, men har ganske presset tidsplan ifra jeg har penger til å kjøpe til jeg trenger delene.
Noen som vet hvor lang leveringstid det tar ifra man sender faksen med bestillingen til man får delene? (Får feriepenger den 18.mai og trenger delene før sommertreffe...)
Regner med man må forrhåndsbetale?

Ã…ssn har dere bestilt hos de? Faks..epost...tlf...?
Lurer også på erfaringer med mongoose eksosanlegg? Vurdere og bestille komplett anlegg ifra fensport da prisen er mye rimeligere en hva jeg har funnet på forskjellige løsninger på eksos i norge

Er bare å fyre løs med info som jeg kan ha bruk for når jeg skal bestille...
Takker for alle svar

- Supra MKIV Min store drøm!
- Volvo S40 -97
- Volvo 740gl -86 *Solgt*
- Toyota Celica GT-Four -95 *Solgt*
- Toyota Mr2 Gti -91 *Solgt*
- Toyota Celica GTi -93 *Solgt*
- Volvo 740 Gl -86 *Solgt*
- Volvo S40 -97
- Volvo 740gl -86 *Solgt*
- Toyota Celica GT-Four -95 *Solgt*
- Toyota Mr2 Gti -91 *Solgt*