For mange Supraer i Norge???
Svaret er nei....overrasket?
I 1998 så jeg min første Supra hos Krogh bilsalg i Oslo, siden den gang har hjertet dunket litt ekstra ved synet av en. Den gang var den altfor dyr for oss (billig tross alt 450K). Men drømmen gikk i oppfyllelse i 2002 da vi ble stolte eiere av en Supra

De siste par åra har bilen blitt mindre og mindre praktisk til hverdagsbruk, så jeg bestemte meg for å kjøpe min egen supra konebil

Gubben stilte seg straks litt skeptisk og prøvde å overtale meg til noe annet....men jeg sto på mitt....heldigvis
Resten kan leses i viss annen post
Vi har ikke bilen for at den er sjelden, men fasinasjonen over bilens utseende, ytelse, driftsikkerhet, potensialet og kjøreglede +++ klart at den har vært/er sjelden har jo gjort den får litt ekstra oppmerksomhet...men jeg kan overhode ikke se noe negativt i at den er blitt så populær.
Synes ikke bilen "taper seg" eller fortjener å bli sammenlignet med en Cosworth som den er blitt her... Cosworth er tross alt mer en rallybil.
For all del Cosworth er rå bil

Vær glad for mangfoldet i bilmiljøet i Norge og alle entusiastene som får frem det beste i hvert merke om det er Supra, Cosworth, 200 SX eller andre merker
Har lest akkurat det samme i andre forum og jeg blir like irritert hver gang.... Jeg gleder meg vilt til ACR hvor vi blir ihvertfall 7 MKIV kanskje fler og kan overhode ikke se noe negativt i det.
Så serien med Hulk Hogan, hvor han og sønnen reiste på Suprameet i byen de bor i (tror dette var en ukentlig greie). Et drøss av MKIV hadde møtt opp...ville bare nevne dette for å understreke at Supraen er en spesiell bil uansett antall

`99 Porsche 996 GT2 look Orange
`94 Supra mkIV sort banebil
[x]`00 BMW E46 328ci
[x]`93 Supra mkIV Apple Candy Red
viewtopic.php?f=48&t=6790
[x] `94 Supra mkIV NA