TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har kart for gps, vil bruke det pÃ¥ pcen, men hvordan?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #160038  av nokia4life

Hei,

Jeg kjøpte gps, og det følgte med kart (Destinator), den gps'en var en flyttbar type, akkurat som håndholdt pc, men kunne bare brukes til gps, men var windows basert tror jeg.

Det som er nå, er at jeg har kart og vil gjerne bruke det med bærbare pcen, så jeg lurte på om det var noen måte for å bruke det kartet på laptopen for å bruke den som navigasjon?

#160090  av toyota_mr2

ja de karte jeg har kan jeg bryke på pcen men du må jo ha gps motaker å programe må vere et program som kune brukes på windows men selskape jeg spurte sa de står på pakken programvaren liger i

#160579  av nokia4life

Jeg skjønnte ikke helt hva du mente, men gps mottaker vet jeg at jeg må ha.......

Men jeg vet ikke i hvilken programvare jeg kan bruke kartene i.....man kan ikke bruke det som er i gps til bilen, fordi det fulgte ikke med noe cd som er program vare for kart, har bare kart.

#167823  av Goose

MapMonkey.

Ta kontakt på msn så sender den over.

#167830  av nokia4life

Har fått det til med mapmonkey for en stund tilbake, skal bare kjøpe gps mottaker nå.....

Ellers takk for at du svarte ;)

#167834  av Goose

nokia4life skrev:Har fått det til med mapmonkey for en stund tilbake, skal bare kjøpe gps mottaker nå.....

Ellers takk for at du svarte ;)
I så fall skal jeg kontakte deg på msn :P