TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cognac

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #160763  av tojo

Hvilken Cognac er deres favoritt?
Selv har jeg Martell (hovedsaklig V.S.O.P) som favoritt,ellers så kjøper jeg en flaske Hennessey V.S i ny og ned. :)

For dere Bergensere regner jeg med at det går mye i Bergen Cognac X.O. :D
Å dere trøndere drikker vel Cognac "spesial" :lol: :lol:

Hva hadde vel livet vært uten cognac muhaha lol

#160772  av Christian

Drikker også mye Metaxa, gresk cognac. 7stjerner er gull, men får bare 5stjerner i norge.

#160778  av TOYPARTS

gabrielsen XO er saker, er bare til å kjøpe inn til sommeren tojo :wink: elloers er jo maretll xo saker også og ikke minst 3 kors hehehe

#160779  av grimfer

Renault Carte Noire er veldig fin.

Ellers er det ikke så nøye, synes jeg. Så lenge det er XO.
 #160780  av TOYPARTS

tojo skrev:Hvilken Cognac er deres favoritt?
Selv har jeg Martell (hovedsaklig V.S.O.P) som favoritt,ellers så kjøper jeg en flaske Hennessey V.S i ny og ned. :)

For dere Bergensere regner jeg med at det går mye i Bergen Cognac X.O. :D
Å dere trøndere drikker vel Cognac "spesial" :lol: :lol:

Hva hadde vel livet vært uten cognac muhaha lol
Bergen cognac kjøpte jeg for en stund siden, likte ikke den spesielt godt, men ble no tom den og :wink: :wink:

#160782  av lasserj

Braastad XO er min favoritt, egentlig er jeg ikke er spesielt gla i Cognac,
men Braastad synes jeg faktisk er god på smaken:) bache er god å synes jeg

#160798  av sindrejl

Cognac spesial ja.. eller DDE cogna ;) hehehe nei holder meg unna de. Drikker meste av både XO og VSOP :)

#160809  av ADHD:-)))

Hei!
Vel eg fåretrekker Remy martin V.S.O.P. å Ottard V.S.O.P. med riklig mengde med frile kaffi som ikke er for sterk!!!:-)
Å med gått selskap å riklig med kaffi så tømmer eg ei flaske!!! uten å bli meire en sjenkt å i usansylig gått humør!!!:-)

#160816  av @lpher

Aldri vært spesielt stor på brunt brennevin jeg :D ...menne...det hører liksom med...med en "avec" etter maten...og da går det stor sett i Braastad, Ottard eller Deluze her :)
Sist redigert av @lpher den 13 mar 2006 20:27, redigert 1 gang totalt.

#160844  av Morten

Må si Hennesey XO Grand Champagne er den desidert beste jeg har smakt. Til og med god forskjell på den og den "vanlige" Hennesey XO som er nr. 2 på lista. Ellers er jeg svak for Courvoisier XO og Courvoisier Napoleon også... :D

#160916  av Remi

"finnmarken" va ikke så ille. husker ikke i farta hvem som lager den da. :oops:

#160968  av tojo

Remi skrev:"finnmarken" va ikke så ille. husker ikke i farta hvem som lager den da. :oops:
Produsent: Birkedal Hartmann :D
http://www.vinmonopolet.no er en FIN side :P

#160971  av funkyfung

kun 1 type jeg drikker og det er Bache-Gabrielsen(er ikke så gla i denne sort vare)sjikkeli nordnorsk heimbreintæ e dæ likaste..hehe

#161035  av angrykid

Er avholdsmann :-|