TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bakfanger til mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#160263  av toyota_mr2

hei dete firmae skaffer såne fangere til forsjelie biler men er ikke siker på om di har til mr2

#160321  av Larsen

toyota_mr2 skrev:hei dete firmae skaffer såne fangere til forsjelie biler men er ikke siker på om di har til mr2
??

#160337  av BrennaRacing

Var faktisk ganske kul bakfanger....Er jo mulig det er no han har mekka selv da...Jeg kan hvertfall ikke huske å ha sett en sånn bakfanger til Mr2

#160356  av Larsen

toyota_mr2 skrev:he he glemte å lege inn siden ja men du må ringe dem eler sene mailå spør men di har andre biler med sånen fanger
http://www.nrw-tuning-center.de/
Nope, de er ikke de desverre.

#160387  av toyota_mr2

jei tror di kan skafe sån fanger vis du sener mail til di for di oppdaterer ikke siden dis så ofte en kamerat bestilte noe av di så ikke lå på siden

#160938  av Dr.Ling

Ahh, 360 Modena-fangeren. Syntes først den var kul jeg også. Legger ved et bilde fra mr2forum.de, kanskje det er samme bilen. Synes også den andre jeg legger ved er litt kul, med fake rear diffuser, men tror jeg må ha mere vekt foran på bilen for å "veie opp" for slike fangere, og ikke bare en liten leppe.
Vedlegg
cjO9G9yT.jpg
cjO9G9yT.jpg (82.76 kiB) Vist 235 ganger
CMC silverline 03.jpg
CMC silverline 03.jpg (37.36 kiB) Vist 1056 ganger

#160953  av Larsen

pener bilde av den her
Vedlegg
121.jpg
121.jpg (93.58 kiB) Vist 240 ganger

#162748  av SMT

synes den var kul den fangeren dær :D bare synn den ikke passer til eff.anlegget mitt :evil: