TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 som brøytebil = ikke sÃ¥ sinnsykt bra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #159867  av Mr.Maximuz

Bilen min tok på seg rollen (ufrivillig vell å merke) som brøytebil da det manglet på vei til byggeplassen jeg jobber på! Ettersom det var usannsynelig glatt under snøen tok bilen min et lite hopp inn i grøfta som om det lekte kongen på haugen! Selv om det bare var løs snø, så sa den ene lykta takk for seg og knuste.

Jeg må nå ha 2 stykk nye tåkelys og en slags plastplate under fronten...

da kommer spørsmålet om dere har varenummeret på denne plastplata under og evnt. pris på hærligheten! (tror det er en slags sprutsikring) uten at jeg er professor på området. :shock: Lyktene finner jeg jo alltids på ebay..tenkte på de diamond cut!

Bilen min blir forresten solgt i mai! :cry: skal reise jorda rundt i 6måneder i januar og kan ikke ha lånet på bilen mens jeg reiser.. hvis noen har noen smarte forslag til åssen jeg kan beholde barnet mitt så speak now, or forever hold there peace eller noe i den dur! :roll:

#161111  av jonhenrik

Skulle leid den ut vet du.

Sikkert noen som ville betalt avdraget hver mnd + kanskje litt ekstra.

#161127  av Larsen

Dette var hva jeg fikk av EPC til toyota
52542 = front leppa
81210 = tåkelys komplett

#161198  av Raze_r

går jo ann å fryse lånet?

#161587  av Johnny_Bravo

jonhenrik skrev:Skulle leid den ut vet du.

Sikkert noen som ville betalt avdraget hver mnd + kanskje litt ekstra.
huff da hørtes stygt ut. tror ikke den hadde blitt tatt særlig godt vare på da :?

#161588  av aneriks

det tåkelyset som var helt var det venstre så det hjelper deg jo ikke akurat noe serlig... :(