ok, blitt noen uker siden sist så på tide med en ny oppdatering.
Fikk tilslutt start på motoren. Fikk luftet ut litt bensin fra sylindere og insugs manifoilen samt bytte plugger, så startet den som bare det. Benyttet meg også sjansen i å "spyle" ut all oljen fra intercooleren. Demonteringen tok enn del mer tid enn det jeg trodde, men fikk jo alt sammen tilslutt.
Forige uke fikk jeg også border front og sideskjørt, så da var det prøvemontering med en gang
. Var litt spendt om frontfangeren ville passe siden det var replika, men den satt nesten perfekt. Noen små justeringer så er den klar for lakkering. Sammme med sidekjørtene, men disse kjøpte jeg da brukt fra master her på forumet.
Ble litt dårlig bildet siden det var fra mobil kamera
Fikk tilslutt start på motoren. Fikk luftet ut litt bensin fra sylindere og insugs manifoilen samt bytte plugger, så startet den som bare det. Benyttet meg også sjansen i å "spyle" ut all oljen fra intercooleren. Demonteringen tok enn del mer tid enn det jeg trodde, men fikk jo alt sammen tilslutt.
Forige uke fikk jeg også border front og sideskjørt, så da var det prøvemontering med en gang

Ble litt dårlig bildet siden det var fra mobil kamera