TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• momo tuner felger pÃ¥ celica

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #161873  av celica4ever

hei folkens , vil momo tuner felger 5-100, 8x17 , ET35 passe min celica st182?

hva syns dere om disse felgene?

#161874  av aneriks

vist du hadde lagt opp en link eller et bilde hadde det vært lettere og synes noe :wink:

#161887  av celica4ever

trodde jeg hadde posta dette under dekk og felg kanskje noen kan flytte det., her kommer bilde.
Vedlegg
7_62383817.jpg
7_62383817.jpg (29.71 kiB) Vist 656 ganger

#161893  av ErikG

tror det kan se bra ut. Litt kantkjørte da. Passer med et 35 og 8x17. Blir trangt men skal gå.

#161916  av celica4ever

jeg syns felgene er ganske kule, og han skulle ikke ha så mye for dem heller, har sittet på en toyota avensis før.. men det er kanskje dumt og kjøpe noe som kanskje ikke viser seg at ikke vil passe.. :wink:

#161923  av GT_rider

Befinner de seg i nærheten av deg? Da er det vel bare å ta turen å prøve de på :) Da finner du fort ut om de passer :wink:

#161924  av aneriks

var kule de ja,for håpe du blir fornøyd om du bestemmer deg for og kjøpe dem

#162124  av celica4ever

felgene befinner seg i oslo ikke så veldig langt unna. men tror det blir lurt og prøve og se om den ene felgen passer først :) takk for svar folkens :D

#162170  av megetlei

Ganske sikker at disse passer ja. Kule felger men, de er jævli tunge :(

megetlei

#162215  av egotrip

TUNGE ja .. det kan jeg skrive under på :p

Har 4 stk 16" ståendes nede i kjelleren som skal bli vinterfelgene min e :]
Her er et bilde som gir et intrykk av hvordan felgene ser ut på bil .. (ikke en celica men :p )

Bilde

#162275  av celica4ever

syns dem ser fine ut, men tunge? Veier disse felgene mer enn annen 17 toms feg?

#162346  av celica4ever

og en ting til, vil jeg merke noe på draget? mest sansynlig ja, men er det snakk om mye? har alltid kjørt med 15 tommer felger :roll:

#162348  av egotrip

jeg har vært å sett på en del felger nå i det siste, skal ha meg nye sommerfelger...

så på et par nede på poleposition, de veide jo ingenting i forhold til mine tuner'e

Ja du vil merke det på draget, jeg merker ialf det på min bil 14" vinterdekk kontra 16" erne

Men men ikke markant mindre aks. men litt :P