TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høytalere i corolla sedan 1996 (ee101)

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#162551  av |plumbo

Det er noen 40W pingle greier :P ( har akurak tatt ut mine fra kombin min ...) sitter nå er earth quake frontsett der og bak driver rockford og bygger seg opp litt etter litt

#162553  av tinnion

tenkte på størrelse i tommer/cm/mm ..?

#162577  av @lpher

13cm originalt mener jeg å huske..men vi monterer uansett 17cm..da det er god plass der :) Men..husk å bruke ett komposett...og ikke ett coaxsett...slik som mange feilaktig gjør :)

#162759  av lexusmann

@lpher, hva slags frontsett ville du anbefale? Lyden i originalhøyttalerne er IKKE no' bra, for å si det sånn.. :lol:
Iplumbo, hvor fikk du tak i de diskant moneringsgreiene??

#162812  av |plumbo

Tenker du på disse ?
Vedlegg
IMG_0035efe.JPG
IMG_0035efe.JPG (129.26 kiB) Vist 912 ganger

#162828  av tinnion

har klart å sprenge frontsettet mitt jeg, eneste som gjør at det ikke er så utrolig merkbart er at basserne overdøver skurringa :P det er gjort litt med vilje ja.. hehe.

er dynabel noe greit å putte inn? fra eltek.no? må ha noe som ikke koster allverdens, da jeg har mye igjen utenpå å gjøre ferdig på bilen..

#162921  av lexusmann

|plumbo skrev:Tenker du på disse ?
Jepp....ops, så nå i forrige post..en liten skriveleif...moneringsgreier, hehe... :lol:

#162946  av @lpher

lexusmann skrev:@lpher, hva slags frontsett ville du anbefale? Lyden i originalhøyttalerne er IKKE no' bra, for å si det sånn.. :lol:
Iplumbo, hvor fikk du tak i de diskant moneringsgreiene??
For å ikke ødelegge tråden helt her så kan vi jo ta det på PM? :wink:

#162960  av lexusmann

joa, seff, men var jo ikke heelt på viddene heller da...kunne VELDIG godt tenkt meg nytt frontsett jeg også... :wink: