TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blinklys til corolla e10

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #162736  av bessela

Hei!

Har lyst på hvite blinklys til frontfangeren i 'rollan min. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette, helst i Norge? :)

Ellers har jeg bestilt sideblinkers hos toyota (er like til nyere corollaer, som kommer originalt med hvite blinklys), men mangler i fangeren.

#162751  av lexusmann

Da sitter vi i samme bås, vi to!! :D Har ikke funnet noe frontblink, jeg heller...irriterende :evil:

#162785  av bessela

Godt å høre at jeg ikke er alene :?

Fikk bilen tilbake i dag etter lakkering av dørhåndtak, speiler fangerne helt ned. Men det trekker veldig ned med de oransje blinkersa :evil:

#162825  av Rollaole

Hva med og sote dem? SÃ¥nn som meg, syntes det vart stilfullt! :)
Bilde

#162846  av bessela

Stilig med sota, ja....

men husker du ca hvor mye det kosta å sote de? for det er de originale du har sota?

men jeg tror nok jeg kommer til å velge hvite. Bilen er sølvgrå, og tror nok det blir mest "clean" look på den med det, vil ikke ha noe veldig styling, bare litt pynting :lol:

Har funnet hvite til 1100 her i norge, men synes det er litt dyrt, iom at omtrent de samme koster 23 USD i USA :evil:

Forresten noen som har erfaring med å kjøpe deler fra statene? hvordan en bør ordne betaling, og hvor mye frakt og toll og sånn blir på det?

#162896  av |plumbo

er ikke lett når dem er sånn da ...:
Vedlegg
IMG_02173.JPG
IMG_02173.JPG (158.24 kiB) Vist 49 ganger

#162910  av Rollaole

Veldig enkelt, og veldig billig, skru dem ut, stikk på torshov bilrekvesita og kjøpt sotepray, 79kr også spray ivei! på utsida..

#162913  av lexusmann

|plumbo skrev:http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4348
Er det bare meg, eller passer de der bare i den styling fangeren?? Syns det ser ut som den er fra Pakfeifer...Kunne også tenkt meg klare hovedlys, men de ser ut til kun å passe vanlig kombi og sedan, ikke Liftback som jeg har...framskjermen er litt forskjellig... :?