TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lambo dører

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #162839  av christer

søkte på "lambo" tidligere i uke, å så hva folk tidligere har sagt om lambodører. så oppdaget jeg at det var noen som sa u måtte være så jævlig forsiktig når u åpner å lukker. e det så gale som noen skal ha det til? noen som har noen personlige erfaringer? noen som gar hatt problemer med lambodører?

#162850  av FireWalk

Dette har vært oppe mange mange ganger før, og akkurat dette er blitt diskutert mange mange ganger før.

Det er bedre å fortsette å skrive på en eksisterende tråd om emnet enn å starte en ny. Men nok om det :)

Jeg har ikke testet lambodører selv, men vet at det er en del eksempler på dårlig utført arbeid samt dårlig kvalitet som har forårsaket at dører rett og slett har ramlet av, hengslene har knekt osv.

Man må styre unna de billigste kitene.

Skulle jeg hatt dette selv så hadde jeg gått for et kit som tilater man å åpne dørene på vanlig måte i tilleg til vertikalt. Da unngår man problemet med at de kan bli ødelagt om noen som ikke er klar over at du har lambører tar godt tak i dem og river dem opp.. Det slipper du med slike som går begge veier. De kan åpnes på vanlig måte, også kan de gå opp til "show off" :)