TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montering av turbo kit pÃ¥ non turbo MK4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#162617  av @lpher

Cilius skrev:
Var å mappe den slik at den ikke hadde så mye hester jeg også tenkte på, men @lpher har nok ganske rett ang. å få godkjent en singelturbo.
Problemet er vel at de tar frem "handskene og ildtanga" uansett når de skjønner at den er modifisert? :wink:
 #162627  av SupraN/A

[quote="FS-Styling.no"]Heisann!

Noen som vet om noen i Trondheims området som tar på seg montering av turbo kit i en MK4? Til en noen lunde rettferdig og ikke avskrekkende pris. Har et par på handa selv, men tenkte å høre litt.... Og hva ville vært en normal pris for noe slikt? Greit å vite, så jeg vet hvor mange kronene jeg skal hvit vaske..... :twisted:

Jør d selv er mitt tips, driver på me turbo prosjekt på min N/A for tiden.

Turbonetic t04 hybrid go for 550hk
PHR tubular manifoil
Hks Fmic
Vortech 3:1 raisingerate FMU
whalbro 255l pumpe
PHR MAP ECU
Tial41mm wastegate
Oljekjøler
alt av deler er kjøpt inn separat fra bla.PHR og Boost Logic. Turbo og oljekjøler fra turboguru Vidar Strand.

Her står d alt om "how to" gjør d selv på N/A

[/url]http://www.supraforums.com/forum/forumdisplay.php?f=16

#162646  av FS-Styling.no

Heisann!!

Hmmm.... får lese litt på denne linken da.... er jo ikke grønn på bilskruing heller, men ønsker jo at dette skal gå riktig for seg.... Men hvor mye problem kan det være å skru på et bolt on kit... med litt hjelp fra kompiser (ja med mekaniker bakgrunn) så kan det jo gå... kan gå... :?

#162843  av @lpher

Åssen plugger kjører man på ett slikt NA-T oppsett?

#162893  av SupraN/A

Standard TT plugger etter ka eg har fådd opplyst, men d varierer vel litt ihenhold til effekt å greier :?

#162894  av SupraN/A

FS-Styling.no skrev:Heisann!!

Hmmm.... får lese litt på denne linken da.... er jo ikke grønn på bilskruing heller, men ønsker jo at dette skal gå riktig for seg.... Men hvor mye problem kan det være å skru på et bolt on kit... med litt hjelp fra kompiser (ja med mekaniker bakgrunn) så kan det jo gå... kan gå... :?
men pass på at du ikke går på samme smell som jeg, bestillte manifoild fra usa til SupraN/A, men d de ikke sa var at den var lagd for vvti motoren uten fordeler, så turbo fikk ikke plass,

#162939  av @lpher

SupraN/A skrev:
men pass på at du ikke går på samme smell som jeg, bestillte manifoild fra usa til SupraN/A, men d de ikke sa var at den var lagd for vvti motoren uten fordeler, så turbo fikk ikke plass,
Merkelig av dem...da jeg er ganske sikker på at amerikanerne aldri hadde VVTi i Supra :)

#163003  av SupraN/A

nei muli d men 2jzge leveres i sc300 åsså davetdu

#163004  av SupraN/A

@lpher skrev:
SupraN/A skrev:
Merkelig av dem...da jeg er ganske sikker på at amerikanerne aldri hadde VVTi i Supra :)
http://www.supraforums.com/forum/showth ... p?t=345226

#163012  av @lpher

SupraN/A skrev:nei muli d men 2jzge leveres i sc300 åsså davetdu
Ahh....offcourse :D

#163057  av FS-Styling.no

Hei!

Ok, skal merke meg disse punktene! Kjeeeekke disse forumene ass... weeee.... god helg!