TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim Motorshow - 14. Mai 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#162684  av @lpher

supratt skrev:Sklir vel innom en tur jeg og sikkert. Om det blir med Supraen eller Porschen, ja det vet jeg ikke ennå. :?
Aner meg...dessverre...at det blir med den lille røde :D

#162799  av sindrejl

muuuuuuuulig at jeg poffer innom med store sorte likevel.. får se hva fremtiden bringer ;)

#163022  av @lpher

sindrejl skrev:muuuuuuuulig at jeg poffer innom med store sorte likevel.. får se hva fremtiden bringer ;)
Dont play hard to get...gjør som jeg...kjør hard to want-linja istedet :D

#163026  av dca

sitter å tenker litt her nå og er kommet frem til at siden jeg får felgene mine om 3uker og sikkert får valsa hvis jeg trenger det med engang så kan du nok bare holde en plass til tralla mi og... er jo leeenge til det er så får nok kanskje senka også! da kan den vel stilles ut! :)
hadde vel gått greit som den er og men syns det er ekstra morsomt når den forhåpentlig vis blir litt annerledes! :)

#163096  av @lpher

dca skrev:sitter å tenker litt her nå og er kommet frem til at siden jeg får felgene mine om 3uker og sikkert får valsa hvis jeg trenger det med engang så kan du nok bare holde en plass til tralla mi og... er jo leeenge til det er så får nok kanskje senka også! da kan den vel stilles ut! :)
hadde vel gått greit som den er og men syns det er ekstra morsomt når den forhåpentlig vis blir litt annerledes! :)
Joa...men du skal huske på at IS'en fremdeles er en ganske uvanlig bil...og man vil like å se den på utstillinga uansett om den er senka eller ikke...men jeg skjønner hva du mener :) Prøver å få til senking og felger til sommern selv :wink:

#163186  av dca

@lpher skrev:
dca skrev:sitter å tenker litt her nå og er kommet frem til at siden jeg får felgene mine om 3uker og sikkert får valsa hvis jeg trenger det med engang så kan du nok bare holde en plass til tralla mi og... er jo leeenge til det er så får nok kanskje senka også! da kan den vel stilles ut! :)
Joa...men du skal huske på at IS'en fremdeles er en ganske uvanlig bil...og man vil like å se den på utstillinga uansett om den er senka eller ikke...men jeg skjønner hva du mener :) Prøver å få til senking og felger til sommern selv :wink:
I know :wink:

#163673  av cameleon

Fader, begynner å få det travelt med å få ferdig bilen til den tiden ass :mrgreen:

#164608  av @lpher

Samma her... :D

#165536  av 9ls

blir med jeg å :P hvor er det foresten?

#165543  av Fantare

Skal sikkert være på kbs senteret igjen? Isåfall så ligger det rett atmed Nidar og ica lageret på lade.

#165559  av sindrejl

Fantare skrev:Skal sikkert være på kbs senteret igjen? Isåfall så ligger det rett atmed Nidar og ica lageret på lade.
blir nok samme sted iår som ifjor ja :)

#165667  av @lpher

Er nok på KBS i år også ja :)

#166252  av FalcoN

mr.veilsidewankel skrev:lov for oss utn yota å være med? (kan jo kjøre hilux da :lol: )
MÃ¥ si ifra hvis du kommer :wink: Long time no see :(
Har ihvertfall planer om å dit å se :D

#170002  av @lpher

Bumpelump....anyone else? :)

#171601  av cameleon

Virker som jeg må melde pass i år grunnet motorhavari.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10