TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#163370  av GT4 CS

begyne

#163371  av GT4 CS

og

#163372  av GT4 CS

Skrive

#163374  av GT4 CS

på

#163375  av GT4 CS

denne

#163377  av GT4 CS

måten

Men det er jo ubeskrivelig kjedelig

#163379  av sleeper

nei, det tar for lang tid!
Sist redigert av sleeper den 27 mar 2006 14:59, redigert 1 gang totalt.

#163381  av FireWalk

hehe... :p tulling!
Er på jobb og kjeder meg jeg... mc donalds ligger rett over gata.. jeg sitter og kikker ut vinduet og ser de plakatene deres. De burgerene ser så gode ut på reklamen. De ser jo ikke slik ut når du får den servert... men uansett, man lar seg friste... slevet renner her :P

#163382  av sleeper

FireWalk skrev:hehe... :p tulling!
Er på jobb og kjeder meg jeg... mc donalds ligger rett over gata.. jeg sitter og kikker ut vinduet og ser de plakatene deres. De burgerene ser så gode ut på reklamen. De ser jo ikke slik ut når du får den servert... men uansett, man lar seg friste... slevet renner her :P
gå inn og pek på plakaten og si at du skl ha en som ser helt lik ut som den der! se hva de sier da!

#163384  av Wishmaster

sleeper skrev:
FireWalk skrev:hehe... :p tulling!
gå inn og pek på plakaten og si at du skl ha en som ser helt lik ut som den der! se hva de sier da!
eller pek opp på menyen over kassa og si noe som ikke står der :P

#163385  av sleeper

pokker, nå ble jeg sulten....

#163388  av FireWalk

Eller å insistere på at burgeren jeg har fått ikke er den samme som på plakaten? "jammen se da! syntes DU den ligner? dette er ikke det samme! jeg har fått noe annet!" så kan man ta en bit og forlange en ny. :P

#163415  av Neemi

Har ikke vi hatt en alvorsprat om Macern før da?

Hmmmmmmm? :lol:

#163419  av sleeper

Neemi skrev:Har ikke vi hatt en alvorsprat om Macern før da?

Hmmmmmmm? :lol:
har vi? det har ike jeg fått med meg...

er det neon her som fakstisk har klaga på macern og krevd en burge som ser ut som den på plakaten?

#163420  av VeilSide

I England så er McD mye bedre :)
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 1174