TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#163421  av sleeper

VeilSide skrev:I England så er McD mye bedre :)
problemet er bare at burgern er kald innen den rekker og bli levert på døra...

#163441  av Neemi

Diskusjonen om Macern var mellom meg og Firewalk.
Har vel ikke hatt noen egen her inne tror jeg.
Men det er jo bare å sette igang ;)

Er macern mat, magefyll eller rett og slett bare søppel?

#163447  av sleeper

mitt svar blir magefyll og ingen ting annet!
funker hvis du er sulten og målet er og bli mett! ingenting mer...

#163448  av aneriks

helt klart magefyll.."

#163455  av sleeper

eneste positive jeg ser med macern er at du får mat fort der... slipper og vente hvis du er grisesulten....

#163473  av FireWalk

Neemi: Jeg mener å huske at du selv var med på å foreslå maccern når vi skulle spise jeg! og etter hva jeg husker så gaflet du i deg alt sammen også :P

Og jeg har bilde bevis!! (Kunne ikke dy meg) :lol:

Til dere som ikke umiddelbart kjenner dem igjen: Neemi og GT4 CS :twisted:
Vedlegg
GT4 CS til venstre (i ferd med å utføre et eller annet eksperiment tydeligvis) og Neemi til høyre ;)
GT4 CS til venstre (i ferd med å utføre et eller annet eksperiment tydeligvis) og Neemi til høyre ;)
IMG_0589.jpg (243.61 kiB) Vist 395 ganger

#163485  av celicat23

Møkk Dånalds er godt - men absolutt max 1 gang pr måned. Og kun når du er desperat. Men jeg skal si meg skyldig i og kjøre gjennom drive-inn og kjøpe en rekke milkshake igjennom sommeren når jeg er ute å råner litt rundt.

#163490  av Neemi

FireWalk skrev:Neemi: Jeg mener å huske at du selv var med på å foreslå maccern når vi skulle spise jeg! og etter hva jeg husker så gaflet du i deg alt sammen også :P

Selvom jeg var på Macern med dere betyr ikke det at jeg spiste der, du har ingen bevis :P

Neida, det hender jeg spiser der, men i senere tid er det ene og alene for at magen skal slutte å hyle innen den får ordentlig mat.
Blir aldri mye mat der, og sørger for å få i meg ordentlig mat innen kort tid etter.

#163492  av Rage

Milkshaken er god though.

*poke Neemi*

#163493  av Neemi

Rage skrev:Milkshaken er god though.

*poke Neemi*
Hehe, ja den og isen på sommeren klarer jeg meg ikke uten :)

#163495  av GT4 CS

Neemi skrev:
FireWalk skrev:Neemi: Jeg mener å huske at du selv var med på å foreslå maccern når vi skulle spise jeg! og etter hva jeg husker så gaflet du i deg alt sammen også :P

Selvom jeg var på Macern med dere betyr ikke det at jeg spiste der, du har ingen bevis :P

Neida, det hender jeg spiser der, men i senere tid er det ene og alene for at magen skal slutte å hyle innen den får ordentlig mat.
Blir aldri mye mat der, og sørger for å få i meg ordentlig mat innen kort tid etter.
Nå må du nette av, vi er to mot en. Kjønnsfordelinga har ikke kommet så langt enda heldigvis at dere kvinnfolk har stort og si. Du spiste jaggu mc mat du og!!!
Er du uenig i dette så flyr du kjapt en tur ut i glomma, det vet du.

#163505  av Neemi

Hehe, har da vel ikke sagt jeg er uenig, men et bilde av meg på Macern er da ikke bevis for at jeg spiser maten.
Dessuten er jo dette snart et år siden.....tidene forandrer seg.

Apropos Glomma.....den turen gleder jeg meg til, ventet lenge på den nå :p

#163506  av FireWalk

Neemi skrev:Hehe, har da vel ikke sagt jeg er uenig, men et bilde av meg på Macern er da ikke bevis for at jeg spiser maten.
Dessuten er jo dette snart et år siden.....tidene forandrer seg.

Apropos Glomma.....den turen gleder jeg meg til, ventet lenge på den nå :p
Stiller meg bak Rune jeg på denne altså! Du spiste du og! vi er TO vitner! ;) og på bildet kan man skimte en cola som står rett forran deg. :P
Jeg husker det som om det skulle vært i går. Og så mye "røre" som vi lagde i den mc donalds restauranten så tenker jeg nok at det er ganske mange som husker at vi var der den dagen :lol:

#163514  av sleeper

må bare legge til at mcflurry`n demmes er faktisk ganske god... (med dobbel posjon nonstopp i!)

#163536  av Neemi

FireWalk skrev: Stiller meg bak Rune jeg på denne altså! Du spiste du og! vi er TO vitner! ;) og på bildet kan man skimte en cola som står rett forran deg. :P
Jeg husker det som om det skulle vært i går. Og så mye "røre" som vi lagde i den mc donalds restauranten så tenker jeg nok at det er ganske mange som husker at vi var der den dagen :lol:
Som jeg sa, jeg er ikke uenig :P Ja, jeg spiste den gangen. Fikk jo ikke noe mat av deg så :p Stakkars Rune som sultet. Husker hva moren din sa.

Du husker det som det var i går? I går husket du ikke middagen din fra dagen før engang så den må du lengre ut på landet med, hihi.

Var morsom Macern tur da :twisted:
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 1174