TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celicaen ble NEESTEN vrak i gÃ¥r!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #16328  av funkes

:twisted:

Jeg skulle kjøre gokart i går og kjørte ned Leirfossvegen, for de som vet hvor det er....det er en vei med 50 sone iallfall.
Jeg kjørte nedover bakken og passerte Witro bil, og rett atmed Witro bil er det et kryss. Det kom en bil imot og jeg kjørte normal nedover der i fartsgrensa.....Da PLUTSELIG en Ford Mondeo hiver RETT foran meg...
Jeg hiver meg på bremsene og de hyler som faen og jeg lager to 22,5 cm lange svartspor...som går mot kantsteinen :(
Jeg var helt seriøst kanskje...tja...30 cm unna han og måtte helt ut til fortauskanten for å ikke treffe han.

Jeg blir skikkelig forbanna og berter på han. Da vinker han til meg og kjører videre. Jeg tar reg nr til han og legger meg på hjul, og til slutt får jeg stoppet han.

Han kommer ut av bilen sin og begynner sånn der "jeg beklager jeg så deg ikke...bra at du fulgte med"...bla bla pisspreik ting.
Og jeg ser på felgen og ser en kanskje 20cm lang ripe på kanten på den,
og sier at jeg måtte ta kanten for å ikke treffe han...og DA BEGYNNER IDIOTEN OG KVERULERE!

Han begynte å snakke noe om at den felgen ikke var hans ansvar siden jeg ikke hadde vært borti han. Han sa til og med at det var et prinsipp(???????)!
"Hadde du kjørt inni meg hadde det vært noe annet"

Og til slutt går han inni bilen og tar en tlf og prater med noen...kommer ut igjen.
Så begynner han å spørre sånn der "ja..hvor stor fart hadde du egentlig?" For det første har det ingen betydning, han dreit seg ut....han så meg rett og slett ikke. Og det skal faktisk være umulig å ikke se meg der!
For det andre holdt jeg fartsgrensa.

Jeg blir så IRRITERT på slike mennesker!
Det var en felg helt uten riper det der...han skal værsågod og kjøpe en ny en til meg.

Og en annen ting...du driter deg ut...alle gjør det noen ganger!
Men da skal du være rimelig ydmyk og gjøre opp etter deg...
ikke kverruelere noe som helt åpenbart er din feil!
ARGH!

Hadde vel ikke vært kulere for han å fått et og et halvt tonn inn i siden på bilen i 50 kmh, for så å fått bilen som kom i mot i fronten sin.

#16329  av kennethx

sånne folk kan du vel summere opp med ETT ord:
DUST!:evil:

#16330  av erling

Tror jeg hadde reve av meg alt håret i sinne.. :x Har jo opplevd lignende, uten å være borti noe da, men likevel, jeg blir bare illsint. Henger på fløyta i 20-30 sek rett bak dem.. Evt "firkanta forbikjøring." De må jo "straffes."

#16332  av @lpher

For jævlig å treffe på sånne....ikke det grann bedre en flaskekastere heller...

Hva gjør du videre med saken da?

@lpher

#16338  av CelicaTurbo

jøss, noen er bare blinde dessverre :evil:

#16344  av Mr2 Mk2

Galskap det der...En hver mann med litt selvrespekt hadde tatt det som en mann, og betalt reperasjon/ny felg...Betaler han den eller?hvor gammel var han sånn ca?

flaks det ikke gikk verre da...

#16360  av chris

Lyst å dele reg-nummeret med oss andre trøndere eller? ;)

#16411  av MR2turbo

Hadde du noen vitner til hendelsen?? I så fall kan du jo prøve deg gjennom forsikringsselskapet ditt, for å få han til å betale...

#16420  av Mr2 Mk2

tror nok det blir veldig vanskelig å få tilbake pengene,med mindre han skjønner selv at han BURDE betale :roll:

#16459  av funkes

Han fyren var vel rundt 40 år...Reg nr. vil jeg ikke dele helt enda :)
Skal få pappa til å ringe han i løpet av helga, jeg gidder ikke prate med han.
Har ikke noen vitner eller noe sånt, jeg tror egentlig at han kjøper en ny felg jeg.

#16787  av Christian

Får håpe det går bra da, kjedelig når slikt skjer :evil: