TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#163696  av sleeper

men de er jo ikke mer en 1 bit så er de borte... trenger 4stk for og kjenne det i magen jo....

#163710  av Neemi

GT4 CS skrev:Mose deg flat ja, på den andre siden er jeg vel så barnevenlig i formene at du ikke ville tatt skade av det, faktisk fått billigere forsikring da de mener jeg ikke vil kunne skade meg selv i en krasj. Men nokk om det, har prøvd og bryte med deg før, og det gikk ikke så veldig bra for min del, liten tue velter stort lass ganske lett tydeligvis.
Som jeg har sagt før: Treneberta - Jeg er størst og sterkest :D
(Da snakker vi muskler stor til å være jenta da for jeg er ikke noen kjempedundre om noen tror det :p)

#163711  av Neemi

Rage skrev: Rage takk! :D

:oops:
Du bruker så mange varianter rundt omkring så er ikke alltid så lett å huske.
Kan vi ikke bare si pus da? :D

#163723  av FireWalk

I dag lot jeg meg friste i det jeg gikk forbi Big Bite.... :lol: Det var noen timer siden nå, men nå er jeg jammen sulten igjen!

Pleier som regel å kjøpe 2 slike cheeseburgere til 10 kr og en liten cola til 10 kr hos mcdonalds.. 30 kr for et måltid man faktisk blir ok mett av er jo ikke så gale da. Liker faktisk litt de små burgerene jeg. men mye av menyene er veldig tamt ja. Liker bedre burgerking :)

#163724  av Dalan

Statoil-burger er den beste burger'n! :)

#163728  av Rage

Neemi skrev:

Puuusa :) :D

#163729  av Neemi

Rage skrev:
Neemi skrev:

Puuusa :) :D
Hmmmm? Hvem, hva, hvor?

*rekke opp hånda*

Det er meg :D

#163732  av sleeper

problemet mitt er at hvis jeg først skal kjøpe mat på macern så kjøper jeg aldri bare litt! og da blir det fort litt dyrt! billigere og gå på statoil og kjøpe en meny der..

#163775  av GT4 CS

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:Mose deg flat ja, på den andre siden er jeg vel så barnevenlig i formene at du ikke ville tatt skade av det, faktisk fått billigere forsikring da de mener jeg ikke vil kunne skade meg selv i en krasj. Men nokk om det, har prøvd og bryte med deg før, og det gikk ikke så veldig bra for min del, liten tue velter stort lass ganske lett tydeligvis.
Som jeg har sagt før: Treneberta - Jeg er størst og sterkest :D
(Da snakker vi muskler stor til å være jenta da for jeg er ikke noen kjempedundre om noen tror det :p)
Nei stor er du ikke, men til og være så liten så er du utrolig sterk, og ikke minst ubeskrivelig rappkjefta :lol:
Med andre ord, verdens største dverg :lol:

#163776  av FireWalk

Jeg har jo tilfeldigvis en Video her jeg............ *host hark kremt* :lol: :lol: :lol: :lol:

#163777  av GT4 CS

Ikke legg ut den som ble manipulert av neemi da, men den som viser sannheten. Men fra votter til safari tur i polen, kan ikke du torpedere han lars så han får sendt meg videoen fra vålerbanen da? Han er jaggu treigere en vidar teisen :D

#163779  av Neemi

Ahahahaha.

Eirik! Legg ut den der jeg banker Rune!
Bevisenes tid er kommet, hihi ;)

(om du ikke legger den ut så send den hvertfall til meg så har noe å more meg over)

#163795  av GT4 CS

Neemi skrev:Ahahahaha.

Eirik! Legg ut den der jeg banker Rune!
Bevisenes tid er kommet, hihi ;)

(om du ikke legger den ut så send den hvertfall til meg så har noe å more meg over)
Skulle aldri blitt venn med deg, du er ond du. Skal sende dama mi på deg, hu banker deg glatt. Og dessuten så lot jeg deg vinne, og du trudde på det siden jeg er så god skuespiller, det kan firewalk bevitne trur jeg

#163815  av sleeper

mye bortforklaringer her.... :shock:

#163837  av jonny on the spot

hysj hysj. hm.... joda det er en båt som ror i det fjerne :lol:
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 1174