TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min skal bli kjendis

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #163778  av GT4 CS

Ringte en kar fra autofil idag, hadde sett bilen min til salgs. Trudde det var atter en annonseselger, så sa at jeg hadde takket nei til det. Så sa han og nei da,han var journalist, og skulle lage en reportasje om turbo coupeer fra tidlig 90 tallet, og lurte jo på om de kunne bruke min bil litt. Så på fredag så blir den testkjørt av noen folk og det blir vist tatt noen bilder. Blir spennende og høre resultatet da hehe, bilen er vel så dårlig at den får et arkiv foto og advarsel mot og kjøpe slike biler :lol:

#163783  av Larsen

Pent da,
Det var til bladet?

#163792  av GT4 CS

Bladet ja:) Faktisk glad for det, trur jeg hadde begynt og gråte om tommy skulle kjørt villmann med bilen min på bane :lol:

#163793  av sleeper

tøft!
du får si ifra hvis det er noe som må fikses fort på den da! må vel neste passe på at den er strøken når de skal teste den... :D

#163797  av GT4 CS

Blir litt haste mekk imorgen, heldigvis har jeg nylig renset stoler og tepper innvendig på den:) Og ikke får den fuelcut lenger heller:)
Men skal få tettet en liten eksoslekasje under bilen, ble ikke brukt noe pakkning da jeg monterte siden jeg glemte ta med, så er litt fiselyd. Og det vil vi ikke ha noe av.

#163812  av sleeper

ja, du får ha lykke til da! får satse på at det går bra! (du får spørre om de er int iu og prøve st165 versonen også da! (selv om den egentlig ikke sier så veldig mye om st165 generelt... :wink: )

#163836  av celicat23

FÃ¥r forsikre deg om at de er "the real deal" da, og ikke bare noen som skal svindle deg.

#163842  av memo

ja, sjekk at de faktisk er fra autofil..
har hørt om mange tilfeller der folk blir svindla siden de ikke har råd til morsom bil selv..

#163850  av sleeper

hadde det gått på tyveriforsikringa? (selv om du har gitt de nøkklene!?)

#163878  av GT4 CS

Stilte som krav at jeg skulle være med, tørr ikke la folk kjøre avgårde med bilen uten at jeg er med sånn helt uten videre. Men åssen sjekker man egentlig slikt? Er jo såre enkelt og lage seg et falskt id kort, og ta med seg noen kompisser og et kamera.

#163879  av sleeper

er vel bare og ringe autofil og spørre det vel? bekrefter de det da så er det bare og kjøre på! :D

#163894  av @lpher

Har vært i kontakt med ett par av journalistene deres jeg også...Autofil (bladet) baserer seg stort sett på frilans journalister....men de skal ha visittkort/legitimasjon som bekrefter at de jobber for Autofil :)

#164118  av GT4 CS

Var riktig folk det :D Kule karer var det og. Så blir spennende og lese dommen i autofil en vakker dag hehe. Gøy og stå utenfor og høre lyden fra bilen og, ante ikke den bråket så mye, og heller ikke at dumpen var så høy, men joa, bare ren kul fjortis faktor det :lol:

#164125  av sleeper

så de sa ikke noe om når ca den kom ut?

#164165  av GT4 CS

Det sa de ikke, men det hastet jo litt da, siden de måtte ta det idag. Aner ikke hvilket nummer det kommer i jeg. Tenkte ikke på og spørre heller. Blir spenende og se om andre her inne blir kontaktet og da :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7