TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min skal bli kjendis

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164236  av GT4 CS

SLEEPER, du kan være tankeleser :lol: Og ja mr yatzy, bytter gjerne likt, du har så kul farge på bilen, rosa metalic med et snev av blomster eng. Ja prøv tennpluggtrikset, om du samtidig fjerner ene coilen din, helst sylinder 5. Da vil du kunne øke ladetrykket til 0,02 bar. Noe som vil gi deg en økning på 3hester i bakover gir og 9 i de 3 forover girene dine, siden du har en manuel automat fordeler kasse

#164237  av yatsy

Personlig sponset av blomster Finn, den karen har spytta mye penger inn i bilen. Støper like godt igjen tre av sylindrene, så kanskje du klarer å holde følge.. Når jeg rygger altså..

#164238  av GT4 CS

Blomsterfin er en god kar, han er jo bare helskønn iført forkle og blomsterhansker. Jo støp igjen de sylindrene, så går du på veiva de med drimmelen og justerer inn høyre oljeakumulator. Men trur faktisk ikke jeg holder følge for det. Er enda skjelven etter turen hehe

#164241  av yatsy

Såså! Går ikke så bra, bare vent til hestene kommer tilbake fra beite.

Finn, du er min helt!

#164243  av GT4 CS

Gleder meg hehe, ble litt skuffa da du kjøpte deg audi igjen, vips er det jeg som ble sinka i trafikken igjen. Skal finne et blomsterfinn bilde til deg jeg, så har du noe og kose deg med da kvinnfolke legger seg

#164245  av GT4 CS

kjekkingen her
Vedlegg
blomsterfinn.jpg
blomsterfinn.jpg (8.03 kiB) Vist 3469 ganger

#164247  av yatsy

Nydelig! Finn i sitt ess..

Bare å si ifra hvis vi skal bytte bil en helg, kanskje det kommer noe godt ut av det :D

#164249  av GT4 CS

Drar til deg nå jeg:) Kommer om 15min, skrudde opp trykket istad, lader jo bare en bar vet du, nå er jeg på smertegrensa, øket til 0,1bar

#164251  av yatsy

Bare å komme, nøkla står i bilen og garasjen er oppe.. Men husk å fjerne traktoren, kan være litt trangt å komme ut..

#164252  av GT4 CS

Trekker den ut med carlosen jeg

#164256  av sleeper

du blir vel ikke frakjørt av en audi med 220hk??? :lol: :lol: :lol: :shock:

#164258  av GT4 CS

Nei ikke da, men ble vist frakjørt alikevell :lol:
Hadde jeg blitt frakjørt av en røten S2 ville jeg planta bbilen i veggen i 250kmt. Fått det overstådt på et nano sekund.
Trur han har 221hk serru, han har justert inn gasspedalen til og være lynrask i samarbeidet med magnet ventilen sin

#164261  av sleeper

faen og mange gode tips du har til trimming! mye tar du i timen for konsultasjon?)

nei, for hvis du hadde blitt knekt av den så skjønner jeg godt at du har lagt ut bilen for salg! :wink:

#164266  av GT4 CS

Jeg tar kunn minstelønn, vet ikke hva den ligger på ,så her kan du lure meg. HAr noen gode ideer ang din bil også, skrøt av den til autofil gutta idag og sa du hadde brukt lyspærer som tennplugger, da spurte de om det gikk ann, og da sa jeg at du brukte sparepærer med strobe effekt, og at det ga en mye mer ustabil tenningskurve som igjen gjør at turboen din kommer som et skudd allerede da du forvarmer glødepluggene dine. Sa også at du brukte aluminiums bremse skiver som er 1mm tykke, pga vekt besparelse. Et tips du kan få av meg er og forsinke tenninga de med en 30-40 grader, det gjøres jo på rallybiler da du slipper gassen, slik vil du jo få et respons system ,trenger ingen større ombygning annet en og montere inn en støvsuger motor slik at du får nokk luft. Du er med på notene?

#164269  av sleeper

herregud... hvordan kommer du på dissa tinga??? skjønner ikke at det er mulig!
at ikke du har blitt annsatt i ferrari sitt F1 team enda er for meg en gåte! :D :shock:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7