GT4 CS skrev:Anker er ingen dum ide, da kan du og trekke med deg biler uten 4wd som blir ståenes igjen og spinne på isen, ank anker problematikken trur jeg og montere en vinsj som er direkte linket til en hurtig bryter inne i bilen vil kunne være en god løsning. Ang blinklys olje har du helt rett, samme med trykkluft, men fjern for guds skyld ikke reversj oljen fra ryggelyset dit på venstre side, da vil du aldri kunne rygge mer en 1meter av ganger uten og resette reverslysbryteren. Ta kontakt med porsgrun porselen, og hør om et samarbeidet, om de sjekker ut årsinntekten til mitt firma som kan være direkte linket opp mot dette nr 75 14 90 00. Så vil de se vi har god økonomi. Men be de lage litt mere komfortable dasser i fremtiden, med et lesebor som er enkelt og bruke. Lei av og hele tiden sovne i bena da jeg leser bilblader på do og sitter framoverlent med albuene vilende på lårene mine
trur jeg skal begynne og produsere de selv jeg! (dassene!)
de skal ha disse tingene:
oppvarma ring
motorisert ring (opp ned selv!")
sylerdyser så jeg slipper og tørke meg i ræva!
innebygd prosjektor
internetttingang
kamera i dassen så du kan sende bilde direkte til legen din hvis det er noe galt!
innebygd vekt så du vet hvor mye du har lettet deg selv for
armlen til og vile armene
vakum i potta så jeg slipper og drite selv.
noen fler ting det må monteres?
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me