TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min skal bli kjendis

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164315  av sleeper

Dalan skrev:
Dalan skrev:
sleeper skrev: kansje det funker hvis vi bruker de serviettene til og tørke de 3.5forgasserene under nesen! :shock: :D :wink:
By på den her og prøv http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24415956
:D

Må være kjapp, kun 10 min. igjen :shock:
Da var auksjonen over, da er nok ditt eneste håp å gå for allergifrie enkle fustasjkoblinger.
Fordelen da er at du kan bytte kingbolten på svingsnekka og dermed bruke tredelt splinepinne og sette innenfor rusedrevet.

Sikkert greit å lage en homo-edition av dassen også med innebygget hårtrimmer.
Bare husk å aktivere vakuumet så man sitter ordentlig fast.
hm... du sa doble fustashkoblinger i sta! de 3.,5 gasserene er ikke alergiske mot enkle! bare dobble! så da går det bra! :D

homo utgaven får hårføner og automatisk leggbarbering!

#164316  av GT4 CS

sleeper skrev:
GT4 CS skrev:Og gjerne legge med så det kommer stjerneskudd en gang iblant og.
Men er jo et problem, hørt sangen om han som måtte stå på henda for og tisse pga morrabrød? Tissen står jo i alle rettninger da den er stiv( såkalt stivert) Må jo finne ut en løsning på dette og, noe dritt og pisse rett i veggen
løsningen har jeg allerede funnet ut!
monterer en automatisk penispumpe som trer seg på og suger deg tør...
på denne måten kan du sitte på dass med morrabrød! :D
Så genialt, denne må jo være justerbar og parfymert med kvinneparfyme, samt den må være støtesikker med tanke på den jokkingen den vil bli utsatt for, du husker vel hvordan otto jespersen slet da han jobbet på spermbanken

#164317  av sleeper

den blir montert med en myk fjær da jeg ikke vil at dette skal bli brukt som et sexleketøy! så envær jukking vil bli stoppet av at den følger med... :D

#164318  av GT4 CS

Godt og høre, men ser med skrekk og gru du ikke besvarer mitt spørsmål som befinner seg på bunnen av side 5 i denne tråden. Prøv og vær seriøs nå!!

#164319  av sleeper

det går greit det, planen var og lage den på den måten at det kommer et rør opp som setter seg akkurat rund ringen og suger deg tom... :D
da slipper du all jobb! :D

hvis du kjøper homoversonen så legger jeg på automatisk intimbarbering! :wink:

#164321  av GT4 CS

Jeg trenger ikke homoversjonen, men man vet jo aldri om det kansje er en som vil kjøpe, er jo så inn om dagen og være smultringbaker. Men er dette røret direkte linket til penis? Slik at man slipper bytte om man skal tisse mens man driter, kan jo bli litt ekkelt

#164322  av sleeper

det er jo selfølgelig 2 forskjellige! skal jo være mulig og bli ferdig på 5 sec! og da har man ikke tid til og bytte!

PS: lurer på hva andre kommer til og tenke hvis de leser denne tråden i morra!?!?!?!

#164324  av GT4 CS

Ja de for tenke hva de vil, det skummle er at jeg er edru hehe. Men ligger jo på off topic da, men er jo et bra bevis på en totalt avsporet tråd fordet :lol:

#164325  av larsst185

skål :D

#164326  av GT4 CS

Da er du unskyldt iallefall 8)

#164328  av sleeper

klinkene edru jeg og... da kan du tenke deg hvordan jeg er når jeg er full! :wink: :shock:

nei, nå er det natta!

#164329  av GT4 CS

Natta ja :D

#164330  av larsst185

natta.sov godt. :)

#164354  av grimfer

Faen, gutter! Her har man hatt mange inspirerte øyeblikk, ser jeg!
Holdt virkelig på å le meg skakk ihjæl her! :D

Forresten: Hvis noen vil ha slureclutch, så har jeg det allerede! Og den er tilogmed hydraulisk! Bytter den likt mot en oppgradert sportscluch...

#164360  av sleeper

hehe... hadde vår øyeblikk i går ja! :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7