TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min skal bli kjendis

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164422  av cs2451

hehe. måtte le litt her jeg og ja. dere er syke!

#164550  av lexusmann

:shock: Helt utrolig hvor mye svada det går an å lire ut av seg på en liten stund...men jeg lo så jeg grein, jeg... :D

#164570  av sleeper

:D :D :D

#164645  av GT4 CS

Slo greit igjel noen timer hehe. Saken kommer i auotfil nr4, er vel i mai det da. SÃ¥ blir spennende og lese dommen :D

#164648  av sleeper

det blir altså i neste autofil det da... :D

#164652  av 2fastgt4

nå blir jeg nesten fornærmet her :evil:
hvem i alverden har sagt et homser vil sitte å drite :?: :?:

jeg har for lengst kommet opp med en stående verson.
Den er helt genial.Den har kombinert dusj og to slanger som suger.
En liten slange til å feste på penis og en større slange til å putte bak med ekstra god suge evne.
Her slepper man å bruke musklene i det hele tatt som ofte er litt "slappe" på homser.
Den store slangen er da kombinert og kan også dusje deg med friskt filtrert vann.

Som dere skjønner så er det bare å løpe å skjøpe.
Er nesten utsålgt nå.

ps: har fått noen klager fra kunder som har glemt å vri over ventilen når de skal dusje.

#164653  av sleeper

hm... slitsomt og stå da... :wink: :D

men da kan jeg lage den for hetro og du den for homser! :D

(hvordan skal man få sett på film og lest avisen på internett hvis man ikke sitter på dass da?)

#164657  av 2fastgt4

sitter du å løper også eller?mine øyer funker når jeg står også.
dessuten så kommer luksus utgaven med stor valgfri flatkjerm med talestyrt data og internett.

de vil jo ikke øgelegge neglene sine på tastaturet :)

#164659  av sleeper

hm... trur disse foekjellige modellene passer til forskjellige menesker!
din model passer nok bedre til den travle aksjemgleren

mens mener min passer bedre til den pensjonerte sjefen med 100000millpå bok! (som har masser av tid)
 #381964  av EXS

ser at dassteknologien er utdatert fra 2006, trenger ikke pumper og slikt lenger.... nå går alt digitalt, såkalt shitdump 2.0
 #382480  av inzane2012

EXS skrev:ser at dassteknologien er utdatert fra 2006, trenger ikke pumper og slikt lenger.... nå går alt digitalt, såkalt shitdump 2.0
håhåhå, lo så hardt jeg faktisk måtte på dass :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7