TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164491  av celicat23

sleeper skrev:du får håpe det, pass på og sjekk at den ofte nå da! :wink:
Hehe. Skal nok følge med. Må bare bli sommer først, så bilen faktisk blir kjørt noen meter. Gleder meg!!!

#164493  av sleeper

bruker du den ikke om vinteren?

#164497  av jonny on the spot

Nei nå tror jeg ikke verden står til påske... Jeg er ALLTID og da mener jeg faktisk det Fyllesyk etter en fuktig kveld på byn, men hva tror du skjer: jo jeg er i toppform :?
Hadde faktisk sett frem til å bare være fyllesyk idag, neida ingen ting ikke et snev av noe som helst som minner om å være dårlig.
Konklusjon verden går under :cry:

#164500  av celicat23

sleeper skrev:bruker du den ikke om vinteren?
Nei. Da ville jo hele poenget med å leie garage til den + å ha en bil til (yaris'en) være borte om jeg skal kjøre "go'bilen" i dårlig vær ;-)

#164552  av lexusmann

Neemi skrev:Nettopp ferdig med siste episode av Friends på dvd jeg da, så nå er alle ti sesonger sett.

Fullt oppdatert på Lost og Prison Break.
Surface sees om dagen og begynner nærme seg ferdig med sesong 1 så da må man bare vente på sesong 2.
Snart på tide å begynne med 4400 og my name is Earl for deretter å satse på å få tak i alt av CSI og Cold Case.

Kommer til å ta lang tid med alt siden vinteren og innesitter dagene snart er slutt :)
Må da være LITT lei Fiends da, Neemi??10 sesonger :shock:

#164577  av Neemi

lexusmann skrev:
Neemi skrev:Nettopp ferdig med siste episode av Friends på dvd jeg da, så nå er alle ti sesonger sett.

Fullt oppdatert på Lost og Prison Break.
Surface sees om dagen og begynner nærme seg ferdig med sesong 1 så da må man bare vente på sesong 2.
Snart på tide å begynne med 4400 og my name is Earl for deretter å satse på å få tak i alt av CSI og Cold Case.

Kommer til å ta lang tid med alt siden vinteren og innesitter dagene snart er slutt :)
Må da være LITT lei Fiends da, Neemi??10 sesonger :shock:
Nei nei nei :)
Men det holder å se de spisodene en gang, for noen har det blitt mange av og det blir kjedelig 3.-4. gangen :p
Kjekt å ha litt underholdning til middagen. Går så mye dritt på tv.
Synes det var litt trist at det er slutt jeg da, så jeg håper virkelig at de lager en ny episode slik det var snakk om.
Bare sånn for å se hvordan det gikk med alle :)

#164635  av jonny on the spot

Flere en meg som streiker idag eller???

#164646  av Rømmling

jonny on the spot skrev:Flere en meg som streiker idag eller???
hva er det du streiker for da??

#164655  av celicat23

Satt og fylte ut mønstringsrapport for få timer siden, og fant ut at jeg har jobbet over 50 timer overtid denne månden også... Så "streike" er vel det siste jeg gjør...

#164687  av jsun

Ingen streik her heller ...... bare en XXL påske ferie :wink:
Gleder meg til å få båten på vannet om én uke :D

#165096  av jsun

Endelig sommer-dekk tid :D :D
Deilig å kunne ratte litt igjen 8)

#165142  av celicat23

18.793kr igjen på skatten!!! WOOOHOOO!!!! Føler det er veldig fortjent!!!

#165143  av Dalan

Nesten 11.000,- her, det gjorde fanken tute meg godt! :D

#165149  av Daniel_hoy

Hvorfor blir folk glad for å få igjenn penger på skatten?
Det er faktisk DINE penger som DU har jobbet for. Eneste grunnen til at du får tilbake litt er at dei ikke har mulighet til å ta mer av pengene enn dei har gjort.
Det eneste som er positivt er at du kan no bruke det som en sparemåte. Trekk litt ekstra hver mnd så blir du glad når sommeren kommer.

#165178  av celicat23

Daniel_hoy skrev:Hvorfor blir folk glad for å få igjenn penger på skatten?
Det er faktisk DINE penger som DU har jobbet for. Eneste grunnen til at du får tilbake litt er at dei ikke har mulighet til å ta mer av pengene enn dei har gjort.
Det eneste som er positivt er at du kan no bruke det som en sparemåte. Trekk litt ekstra hver mnd så blir du glad når sommeren kommer.
Hvorfor en blir glad? Det har vel litt sammenheng med hvilke forventninger man har. Trodde jeg ville få igjen max 3-4000kr, men fikk igjen over 18. Man blir glad av sånt!
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 1174