TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla t-sport

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#164625  av sleeper

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/car.php?mod ... ile&u=1184

her er profilen hans!
er vel ikke alt som står der, har blitt gjort litt siden han skrev den! men det gir ivertfall ert inntrykk!

den bruker litt bensin ja... vi brukte litt over en kvart tank på og kjøre skien herre og tilbake... (med en liten tur igjenom brevik!) :shock:

#164689  av Corolla T Sport

Hvor mye gamp er det i den da??

#164700  av sleeper

tja, litt i overkant av 300 tenker jeg...går bra den! :D

#165835  av Corolla T Sport

Da har jeg vært å handlet meg Dual eksos.. tror det skal bli veldig bra.. Montert den på bilen, men selve leppa som skal ligge over har jeg håpet på å få lakkert nå til uka.. Men lyden er mildt sagt sinnyk.... Trodde aldri det kunne bli SÅ rått.. Kjøpte eksosen med justerbart "broom". Dvs at når jeg skal kjøre en del i ukedagene lukker jeg igjen "spjellet" og når vi skal rundt i byen så er det bare å åpne sakene.. Sinnsykt stilig og morro...

Bilder kommer når jeg er ferdig :P

#165837  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:Da har jeg vært å handlet meg Dual eksos.. tror det skal bli veldig bra.. Montert den på bilen, men selve leppa som skal ligge over har jeg håpet på å få lakkert nå til uka.. Men lyden er mildt sagt sinnyk.... Trodde aldri det kunne bli SÅ rått.. Kjøpte eksosen med justerbart "broom". Dvs at når jeg skal kjøre en del i ukedagene lukker jeg igjen "spjellet" og når vi skal rundt i byen så er det bare å åpne sakene.. Sinnsykt stilig og morro...

Bilder kommer når jeg er ferdig :P
Moro moro :D

Må komme med bilder så fort som mulig ;)

Hvor kjøpte du den og hvor mye kosta det? :wink: Må nok ha meg en annen eksos snart jeg også, får se når sommern kommer, nå er det ihvertfall ikke lenge til sommerfelgane skal kjøpas inn :D

#165872  av Corolla T Sport

Moro moro :D

Må komme med bilder så fort som mulig ;)

Hvor kjøpte du den og hvor mye kosta det? :wink: Må nok ha meg en annen eksos snart jeg også, får se når sommern kommer, nå er det ihvertfall ikke lenge til sommerfelgane skal kjøpas inn :D
Det kosta noen lapper kan du si :D Men så ble det veldig bra! Skikkelig stoore eksoser:D Jeg synes hvertfall de ble det.. 4" på hver side..

Satt på sommerfelgene i dag.. Hadde noen OZ Polaris 17" liggende.. Så jeg prøvde de på.. Synes faktisk resultatet var tilfredstillende.. Selv om seff 18" eller 19" blir veldig bra da.. :lol:

#166629  av Corolla T Sport

Slenger inn noen bilder av bilen, selv om ikke skjørtet ble levert før påske :cry:

Nå har jeg senka den og fått på sommerfelgene. Samt satt på eksosen som da mangler skjørtet bak.. Men det kommer til uken ei gang.

Fronten med sommerfelgene som jeg skal bruke inntil videre. Synes de ble helt ok på bilen, selv om de er 17".

Bilde

Her ser du baken på bilen med den nye eksosen.. Men skal bli mye mindre rånete når skjørtet kommer på. Ser litt jalla ut enda... Men to 4" eksoser ser jo litt voksent ut også da hehe:D

Bilde

Bildene er bare tatt m mobilen.. Så kvaliteten er jo så som så.. Men skal rigge opp digital kameraet når skjørtet kommer :P

#166892  av gnmfr

Blei bra det der :D Muligens litt jalla hittil, men hjelper seg nok ;) Ta gjerne bilde fra litt høyere vinkel også, synes de stakk litt langt ut, men det kan jo bare være bildet som juger litt på grunn av vinkelen ;)

Var å snakka med de folka som selger kn filter på i sverige i går (var på motorshow greiene i Jönköping, vanvittig langt å kjøre som dagstur :P ), prisen lå på i underkant av 2 lapper i sverige, synes dette var ganske billig :D Trur nesten jeg må slå til på no sånt snart ;)

Hva trur folket om momo gtr felgane på rollan? skal prøve til uka, 18".. Lurer veldig på hva det blir... Kan få nesten alt av chrom felger for en BILLIG penge også, så hadde lønt seg å kjøpe det, men trur ikke det helt kler bilen :?

#166905  av sleeper

trur nok momo fetlgene hadde passet bra...(og ikke kjøp crome felger!) :roll:

#166910  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Blei bra det der :D Muligens litt jalla hittil, men hjelper seg nok ;) Ta gjerne bilde fra litt høyere vinkel også, synes de stakk litt langt ut, men det kan jo bare være bildet som juger litt på grunn av vinkelen ;)

Var å snakka med de folka som selger kn filter på i sverige i går (var på motorshow greiene i Jönköping, vanvittig langt å kjøre som dagstur :P ), prisen lå på i underkant av 2 lapper i sverige, synes dette var ganske billig :D Trur nesten jeg må slå til på no sånt snart ;)

Hva trur folket om momo gtr felgane på rollan? skal prøve til uka, 18".. Lurer veldig på hva det blir... Kan få nesten alt av chrom felger for en BILLIG penge også, så hadde lønt seg å kjøpe det, men trur ikke det helt kler bilen :?
Tror også momo felgene hadde blitt snacksen på bilen din!

Du har helt rett, bilde lyver ikke... De stikker langt ut! Men saken er at de ikke kommer til å bli så galt når leppa/skjørtet kommer over. Kan slenge inn et bilde av hvordan det ser ut ferdig. Ikke min bil da :P

Bilde

Leppa er inne til lakking. Det kan jeg love deg var dyrt.. 1500 + MVA....

#166990  av gnmfr

Blir pent det der :D Hvor kjøpte du den leppa? ;) Lyst til å bytte bakfanger og forfanger, eller ihvertfall sette inn no annet gitter i forfangern min... Får se... Ser så orginal og stuselig ut nå :P

Forresten, kjøpte du kanskje den leppa brukt fra våre venner i sverige? ;) Så han som eier den bilen hadde noen ting til salgs seru ;)

Kunne jo lakert den selv da ;) Så rette fine flater skal det være vanskelig for å få sig på :P Men skjønner godt at du vil ha det gjort ordentlig også :) Lakkverksteder er ofte sykt dyre, lakerte moppa i sommer etter en velt, blei noen lapper det også :roll:

#167093  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Blir pent det der :D Hvor kjøpte du den leppa? ;) Lyst til å bytte bakfanger og forfanger, eller ihvertfall sette inn no annet gitter i forfangern min... Får se... Ser så orginal og stuselig ut nå :P

Forresten, kjøpte du kanskje den leppa brukt fra våre venner i sverige? ;) Så han som eier den bilen hadde noen ting til salgs seru ;)

Kunne jo lakert den selv da ;) Så rette fine flater skal det være vanskelig for å få sig på :P Men skjønner godt at du vil ha det gjort ordentlig også :) Lakkverksteder er ofte sykt dyre, lakerte moppa i sommer etter en velt, blei noen lapper det også :roll:
Kjøpte leppa sammen m eksosen fra et svensk firma ja :P Kunne lakka selv, men har aldri gjort d før. Så da får noen som har greie på d gjøre det. Men blir nok bra når jeg får den på.

#167201  av Corolla T Sport

Da har jeg vært på toyota å bestilt mer godis til bilen. Bestilte frontleppa fra TTE og tårnstaget i børsta alu eller hva det er :P Får front leppa til torsdag og skal lakkes forhåpentligvis på fredagen. Tar det sammen med leppa bak. gleder meg nå ass!!

#167274  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:Da har jeg vært på toyota å bestilt mer godis til bilen. Bestilte frontleppa fra TTE og tårnstaget i børsta alu eller hva det er :P Får front leppa til torsdag og skal lakkes forhåpentligvis på fredagen. Tar det sammen med leppa bak. gleder meg nå ass!!
Bare leppe eller hele fangern? ;) Begynner å bli bra nå da :D kikka på en forfanger fra tte i dag, var ekstremt fin :D Blir nok til at jeg bytter noe foran etterhvert... Får ta det som det kommer ;)

Likte så sykt godt denna
Bilde

----------------------

Hadde bestilt momo gtr 18" x 8" og dunlop sport max (eller hva det var) 225/40-18 i dag... Tenkte det her kom til og bli temmelig rått, svei ihvertfall bra i lommeboka :P meeeeen så ringte kisen i kveld og sa at han ikke hadde mulighet til å få tak i 4 bolta... Så da gikk jo det til he****e :evil: Kjøpte de samma dekka, men var ikke mye utvalg til 4 bolta 18" gitt :cry:

Blei disse felgane istede, veit ikke hvor fornøyd jeg er, men så ikke så ille ut i virkeligheten egentli... Fikk de ikke større enn 18" x 7" heller... Men det funker, går jo ann å selge de om et år eller to hvis jeg ikke er fornøyd også :D

http://www.felgimport.no/photoalbum/vie ... g&id=36480

#167359  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:
Corolla T Sport skrev:Da har jeg vært på toyota å bestilt mer godis til bilen. Bestilte frontleppa fra TTE og tårnstaget i børsta alu eller hva det er :P Får front leppa til torsdag og skal lakkes forhåpentligvis på fredagen. Tar det sammen med leppa bak. gleder meg nå ass!!
Bare leppe eller hele fangern? ;) Begynner å bli bra nå da :D kikka på en forfanger fra tte i dag, var ekstremt fin :D Blir nok til at jeg bytter noe foran etterhvert... Får ta det som det kommer ;)

Likte så sykt godt denna
Bilde

----------------------

Hadde bestilt momo gtr 18" x 8" og dunlop sport max (eller hva det var) 225/40-18 i dag... Tenkte det her kom til og bli temmelig rått, svei ihvertfall bra i lommeboka :P meeeeen så ringte kisen i kveld og sa at han ikke hadde mulighet til å få tak i 4 bolta... Så da gikk jo det til he****e :evil: Kjøpte de samma dekka, men var ikke mye utvalg til 4 bolta 18" gitt :cry:

Blei disse felgane istede, veit ikke hvor fornøyd jeg er, men så ikke så ille ut i virkeligheten egentli... Fikk de ikke større enn 18" x 7" heller... Men det funker, går jo ann å selge de om et år eller to hvis jeg ikke er fornøyd også :D

http://www.felgimport.no/photoalbum/vie ... g&id=36480
Setter på selve leppa fra TTE. Skal inn å hente den i morra. Så matter jeg den ned, for så å levere den inn til lakking på fredagen. Tar alt i sammen. Så da kan jeg bare glede meg.

Synes de felgene er utrolig pene. Hvertfall på den fargen som du har. Bare vær glad at de ikke er for breie, da sporer d noe sykt!

Når tid får du felgene? Du må jo ta bilde av bilen med de på!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16