TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kromfelger Celica Mk5 Cabrio

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #164826  av Torbiz

Hei.. Våren nærmer seg og jeg hadde tenkt på noen nye felger. Har veldig lyst på kromfelger, men har funnet ut at priser på krom varierer veldig. Noen som vet av noen digge 17" eller 18" kromfelger? :D Gode tilbud? Ikke så altfor dyre..

Btw: Bor i Trondheim. Er ikke ofte jeg skriver noe innpå forumet, men er en ivrig titter :P Takker for all hjelp :wink:

#164999  av Wishmaster

Bilde
på hanebo og sortvik på sluppen har de et slikt sett i 18" til en god pris liggende, det er dekk ferdig montert på dem. rett boltesirkel hvertfall, du kan jo stikke innom og spørre

#165021  av sindrejl

Wishmaster skrev:Bilde
på hanebo og sortvik på sluppen har de et slikt sett i 18" til en god pris liggende, det er dekk ferdig montert på dem. rett boltesirkel hvertfall, du kan jo stikke innom og spørre
''

eh det er min feil! .. jeg skulle ha dem og hadde bestilt dem.. men så ble det plutselig så bilen min manglet motor og jeg skulle selge bilen.. disse felgene er RÅTØFFE :) Og dekkene som står på er veldig råe.

#165026  av Torbiz

Det er faktisk de jeg har mest lyst på.. !! Va ligger hele sette på sånn ca i pris da? Hvis det er en bestilling som det ikke ble noe av burde jeg jo få de litt billigere.. ? :roll:

#165044  av sindrejl

Torbiz skrev:Det er faktisk de jeg har mest lyst på.. !! Va ligger hele sette på sånn ca i pris da? Hvis det er en bestilling som det ikke ble noe av burde jeg jo få de litt billigere.. ? :roll:
jeg fikk et tilbud på dem til 13 om jeg ikke husker feil.. men som sagt litt pga dekkvalg og disse felgene hadde stått utstillt før også.. så ikke ha for store forhåpninger å få lavere pris er jeg redd..

#165067  av Wishmaster

sindrejl skrev:
Wishmaster skrev:Bilde
''

eh det er min feil! .. jeg skulle ha dem og hadde bestilt dem.. men så ble det plutselig så bilen min manglet motor og jeg skulle selge bilen.. disse felgene er RÅTØFFE :) Og dekkene som står på er veldig råe.
hehe.. tenkte det var deg ja, hørte de skulle stå på en celica, mente jeg hadde sett du bestilte et slikt sett i vinter :P

#165078  av Torbiz

sindrejl skrev:
Torbiz skrev:Det er faktisk de jeg har mest lyst på.. !! Va ligger hele sette på sånn ca i pris da? Hvis det er en bestilling som det ikke ble noe av burde jeg jo få de litt billigere.. ? :roll:
jeg fikk et tilbud på dem til 13 om jeg ikke husker feil.. men som sagt litt pga dekkvalg og disse felgene hadde stått utstillt før også.. så ikke ha for store forhåpninger å få lavere pris er jeg redd..
Hmm, hvilke dekk står på felgene da? Tar vel meg en tur nedover å snakker med dem i dag eller imorra.