TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#165324  av mr2die4

blir vel en tur tenker jeg, men det blir vel bare for å se på..Mr2babyen skal parkeres og fikses opp slik at den blir verdig igjen :D

#165328  av ST205RR

du sku jo tatt noen runder å fått avkoksa babyen :mrgreen:

#165468  av mr2die4

koks? neinei..fins ikke spor av slikt.. :D

#165511  av sindrejl

tok relativt lang tid før dem oppdaterte med at man har betalt.. litt nervøs for om jeg ikke tok feil kontonr eller lignende nå :)

#165541  av Tore

sindrejl skrev:tok relativt lang tid før dem oppdaterte med at man har betalt.. litt nervøs for om jeg ikke tok feil kontonr eller lignende nå :)
Det har kommet relativt mange betalinger i det siste, så vi venter til vi får papirkvittering fra BBS før vi registrerer betalingen som mottatt. Men jeg snakka med han som fikser dette i går, og han skulle oppdatere så fort han fikk kvitteringer!

#165783  av chris

Tore skrev:
sindrejl skrev:tok relativt lang tid før dem oppdaterte med at man har betalt.. litt nervøs for om jeg ikke tok feil kontonr eller lignende nå :)
Det har kommet relativt mange betalinger i det siste, så vi venter til vi får papirkvittering fra BBS før vi registrerer betalingen som mottatt. Men jeg snakka med han som fikser dette i går, og han skulle oppdatere så fort han fikk kvitteringer!
jeg la inn betalingen før tida gikk ut, men betalingen ble ikke belastet før dagen etter eller noe.. går det bra eller?

#165937  av VeilSide

Forresten ingen med MkIV som har lyst på ett lite byttelån på banen for noen runder? :roll:

#165939  av Tore

chris skrev:
Tore skrev:
jeg la inn betalingen før tida gikk ut, men betalingen ble ikke belastet før dagen etter eller noe.. går det bra eller?
Skal se til at det går bra :D

#166184  av jij1984

Da var jeg påmeldt jeg og :lol:
Blir nok bra dette.
Får håpe det blir sol og fint vær :D

#166244  av elino

jij1984 skrev:Får håpe det blir sol og fint vær :D
Ja, tenk om :lol: men en må jo håpe :D

#166282  av Morten BangÃ¥s

Update....

Har nå etter ønske fra dere flyttet TS-ogn standen. Her vil dere få det ganske fritt og det vil nok være lett og holde orden på den.
Bilde

#166289  av @lpher

Hmm...var den omplasseringa der ønsket av ts-ogn? :)

#166290  av @lpher

elino skrev:
jij1984 skrev:Får håpe det blir sol og fint vær :D
Ja, tenk om :lol: men en må jo håpe :D
Ordner seg...jeg la inn bestilling på det just now jeg :D

#166292  av sindrejl

begge plasseringene er greie dem, bortsett for alf om han skal stå "alene" som brs representant
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18