TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hks eller greddy???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#165204  av tojo

#165205  av tore 95 tt euro spec

ja det så jeg oxo..men så snakket jegmed en idag som sa det var bedre med fcc til hks...hmmm ikke vet jeh..tror jeg går for greddy'n jeg..noen som vet om noen som har en slik på lager..??

mvh tore

#165221  av @lpher

Kjøpte Greddy'n jeg...etter å ha sjekka opp en hel del om emnet :) ...og den funker fint den :) MEN...ikke bli redd om du mottar en FCC til MR2 Turbo...da Greddy ikke lager til Supran lengre...og det er den til MR2 Turbo som benyttes idag :D

http://www.MVPmotorsports.com har ihvertfall på lager til enhver tid :)

#165262  av TOYPARTS

har hks på lager, funker fint de

#165323  av Ezo

Skal ikke begge monteres? Slik jeg hadde forstått det, kutter bensintilførsel ved for høy boost, ergo trenger mann begge?

#165349  av @lpher

:D Det holder med en av delene ja :) Greddy'n høyner grensa betraktelig slik jeg har forstått det...den fjerner den derimot ikke :)

#165607  av tore 95 tt euro spec

så forresten noen bilder av bilen til andreas vaa idag og at de monterte en hks fcc i den emn..fungerer nå enda den.. :)

#165623  av Andreazz

tore 95 tt euro spec skrev:så forresten noen bilder av bilen til andreas vaa idag og at de monterte en hks fcc i den emn..fungerer nå enda den.. :)
Den har vell AEM EMS nå..? Har lite bruk for FCD`en da..
Sist redigert av Andreazz den 07 apr 2006 18:35, redigert 1 gang totalt.

#165629  av TOYPARTS

Andreazz skrev:
tore 95 tt euro spec skrev:så forresten noen bilder av bilen til andreas vaa idag og at de monterte en hks fcc i den emn..fungerer nå enda den.. :)
Den har vell AEM EMS nå..? Har lite bruk for FCC`en da..
Stemmer det ja. :wink:

#165642  av tore 95 tt euro spec

tror ikke han hadde det første året han kjørte...så var nok derfor han hadde fcc nedi gulvet da :)

#165646  av tojo

tore 95 tt euro spec skrev:tror ikke han hadde det første året han kjørte...så var nok derfor han hadde fcc nedi gulvet da :)
Han kjørte Power House Racing MAP ECU og HKS FCD.
Bilde