TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Glassfiber VS Plast

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #164971  av Rollaole

Kjøpte meg nye øyelokk nå, dem gamle brakk etter kræasj.
Dem jeg hadde da kosta vel rundt 800kr og dem var i plast, nå kjøpte jeg noen for 400 som var i glassfiber..

Plast var og lakke og sette rett på!
Glassfiber, måtte bøyes, men ikke for mye da sprekker de, de var litt vridd osv, og måtte limes kunne ikke skrus på..

Så du får hva du betaler for har jeg lært, styr unna billig styling, kjøp dyrere og spar tid og masse jobb..
sikkert mange som viste dette men, noen lærer aldri (meg) :P

#164979  av lexusmann

Hvor kjøpte du øyelokka da? Så hos tuning.no de hadde til 850,-...som jeg syns så ganske greie ut..var på det bildet med hvit styling- fanger på...lurer også på den grillen som hører til...må jo få de lakkert i bilens farge(grågrønn metallic) seff! :D

#165202  av Rollaole

kjøpte dem igjennom bs bildeler, eller gå på restyle.no :wink:

#165280  av FireFox

feen, da er det sikkert glassfiber jeg får oxo.. bestillte derfra i går :?

#165287  av Rollaole

Går jo greit! men plast er mye lettere og jobbe med da! også mye mer solid!!

Hva bestillte du???

#165332  av |plumbo

har du bestilt fra bsbildeler? der kom mine fra og de passer ikke for 5 flare øre

#165344  av Rollaole

Dem jeg har kom derfra ja.. var litt vanskelige og tilpasse jess!

#165450  av lexusmann

Er de ikke tilpasset rollan vår da?og er de lange?jeg mener om de går rundt til parklysa?har den liftback modellen sånn at ikke alle øyelokk passer...

#165520  av Rollaole

De øyelokka jeg har går rundt parklysa, men ta og bestill fra powerzone.no dem har sånne korte. :)

#165523  av celicat23

Rollaole skrev:De øyelokka jeg har går rundt parklysa, men ta og bestill fra powerzone.no dem har sånne korte. :)
Hvis noen vil ha varene i år engang, så er kanskje ikke powerzone beste stedet og bestille fra..

#165545  av Rollaole

celicat23 skrev:
Rollaole skrev:De øyelokka jeg har går rundt parklysa, men ta og bestill fra powerzone.no dem har sånne korte. :)
Hvis noen vil ha varene i år engang, så er kanskje ikke powerzone beste stedet og bestille fra..
Jeg bestillte noen deler derfra, dem hadde litt problemer med levering, men fikk 30% på speil og øyelokka jeg bestillte da.. siden de brukte såpass langt tid på og levere! :wink: