TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Senking av mkIV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #165686  av @lpher

Lurer egentlig på hva folk her mener om forskjellige senkemetoder på mkIV...og slenger i samme åndedrag ut ett bilde jag fant nylig...av en DRØY senkejobb på en mkIV :D

Coilovers kontra senkefjærer og dempere etc? Hvilke merker bruker gutta her inne? :)
Vedlegg
low.JPG
low.JPG (25.14 kiB) Vist 1532 ganger

#165758  av tommis

Den der er aaalt for lav. Sekning er tøft men blir det for mye ser det dumt ut!

Har HKS Hipermax coilovers på min, ikke seknet så mye 25mm mener jeg.
De er justerbar i høyde og stivhet :P

#165786  av elino

Den var lav ja :?
NÃ¥ er ikke jeg en av gutta....menne :D (kunne ikke dy meg :wink: )
Anyway... jeg bruker originaldempere med HR fjærer som senker ca 30mm. Det er de som satt på Ares før, men de senket mulig litt mer på hans, kanskje pga vekta. Jeg synes den er akkurat passe lav, men Are synes den er litt for høy ennå...

#165858  av @lpher

elino skrev: Den var lav ja :?
Yepp...Waaaay too lav :) Fyren som posta bildet påsto tilogmed at bilen var god å kjøre :D
elino skrev: NÃ¥ er ikke jeg en av gutta....menne :D (kunne ikke dy meg :wink: )
:oops: Sorry about that :lol:
elino skrev: Anyway... jeg bruker originaldempere med HR fjærer som senker ca 30mm. Det er de som satt på Ares før, men de senket mulig litt mer på hans, kanskje pga vekta. Jeg synes den er akkurat passe lav, men Are synes den er litt for høy ennå...
Ikke hør på'n...bilen din er "just right" den :lol:

#165861  av @lpher

tommis skrev:Den der er aaalt for lav. Sekning er tøft men blir det for mye ser det dumt ut!

Har HKS Hipermax coilovers på min, ikke seknet så mye 25mm mener jeg.
De er justerbar i høyde og stivhet :P
Synes 25-30mm høres kurant ut ja :)