TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 1,6 20V

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #165716  av ThomasThe one and only
 
Nå har jeg fått snusa opp en 1,6l 20V her i norge! :)

Den er uten innsprut men med girkasse..
Den ble brukt i et rallycross løp og kom til A finala med orginal motor! :P
NÃ¥ er det gjort litt med toppen og litt forskjellig

Noen som tør angi en pris på noe slik..??
Tenkte jeg skulle høre med noen av dere før jeg kommer med et bud!..

 #165751  av kghaas
 
deleted
Sist redigert av kghaas den 04 mai 2006 15:46, redigert 1 gang totalt.

 #165757  av ThomasThe one and only
 
Hei

Det er en silvertop med økt komp..ikke helt sikker på hva som er gjort, men skal finne ut av det..
Motor'n sperrer på 9200rpm!:P..

Det sitter omtrent 180hk i den nå, og den hadde kjørt ifra det meste i RCN!!:)

Hva er det som er med det ledningsnettet da??
Er det med dyser og alle koblinger/kontakter?? Hva med ECU??

 #165762  av Johnny_Bravo
 
ThomasThe one and only skrev:Hei

Det er en silvertop med økt komp..ikke helt sikker på hva som er gjort, men skal finne ut av det..
Motor'n sperrer på 9200rpm!:P..

Det sitter omtrent 180hk i den nå, og den hadde kjørt ifra det meste i RCN!!:)

Hva er det som er med det ledningsnettet da??
Er det med dyser og alle koblinger/kontakter?? Hva med ECU??
Ledningsnetter er rett å slett alle ledningene med kontakter til motoren, siden kontaktene ikke er like på forskjellig type motor så bør du har orginalt ledningsnett, (kan jo lage til elv men man kommer til å bruke alt for lang tid til at det lønner seg) ECU er motorstyrings enheten, det er den eneten som foreksempel forteller mnotoren din at den skal sperre på 9200rpm.

håper dette var til noe hjelp