TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tips om senkesett mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #161415  av ure

Senkesettet jeg bestilte hos Eiker kom endelig i går etter en og en halv mnd, j...ig lenge å vente syns jeg. Settet var fra B&G, aldrig hørt om de før, men når det kom var det Lesjøfors som var produsent og det var med TUV papirer... mulig de ikke gjelder her i landet men det holder vel til en EUkontroll, og prisen var det beste... 998 KR. Et tips til dere som leter etter senkesett til mk 1...

#161433  av James

Har du nettside til hvor du kjøpte det? Var no sykt billig du fekk det til da... Koster ikke Lesjøfors sitt senkesett rundt 3000kr?

#161464  av ure

Gikk inn på Eiker motorshop... Vet ikke åssen jeg legger ut linker.

#161489  av Pgus

MEGET interessant....

Vet du hvor harde de er, og om de er linjære eller progresive...

Gi tilbakemelding om hvordan de oppførere seg også...

#161511  av andre 1

jeg har lesjøfors på min mk1 og om det er samme settet så er det jæskla rimelig , jeg ga 2700 for mine og det med venne rabatt på toppen av det hele.

#163426  av Pgus

Var og bestilte idag...

Kan jeg ta kontakt med deg for å få kopi av TüV papier, dersom det ikke følger med det settet jeg får?

BTW: Hvilke utløpsdato er det på den TÜV godkjenningen?

#165376  av monster11

var de TUV-godkjent?

#165556  av monster11

fik det idag.utløpsdato er 13 april 2006.
hvad skal jeg gøre men det?ha det i bilen eller hvad
kan jeg sette senkesettet på bilen eller skal jeg vente med det.

#165992  av monster11

prøvet og sette dem på idag men de er 1cm for korte.så de er helt løse

i kan se bilde av det i mit personlige galleri.

#166023  av ure

Satt på senkesettet mitt idag jeg og,fjærene var litt kort bak (løs når det ikke er belastning) men det ble helt strøkent når bilen kom ned på hjulene... Senket ca 2 cm i forhold til slik den var med orginal fjærer.

#166044  av monster11

men det er jo ikke så bra når man køre i et dump så kan den falle ut?

#166046  av andre 1

Da har jeg veldig vondt for å tro at det er samme fjører fra lesjøfors dere har fått !!! mine sto i spenn da de var ferdig montert , ingen slakk...

#166110  av celica4ever

hmm. jeg vurderer og kjøpe senkesett fra eiker motorshop.. Men det er ganske billig, er det noen som annbefaler og kjøpe senkesett hos dem?