Castrol skrev:Kan desverre ikke komme nå på onsdag.. Jobber nattskift uka herDet var da som f...![]()
Begynner på jobb kl 1830 og er ferdig kl 0530 på morran.
Egenmelding da eller?

Castrol skrev:Kan desverre ikke komme nå på onsdag.. Jobber nattskift uka herDet var da som f...![]()
Begynner på jobb kl 1830 og er ferdig kl 0530 på morran.
cameleon skrev:Kanskje jeg kommer en tur jeg ogsåSårri, du er allerede "påmeldt".. så du kan ikke snike deg unnaSkal høre etter hva min kjære sier til det først.
Castrol skrev:Egenmelding ja..Synes det hadde vært smart ja.. spesielt nå som vi får out-of-town-visitor.. o store herre osvEn tredagers kanskje? Det hadde vært fint med en "høstferie"
cameleon skrev:ser ikke ut til at jeg får til å møte opp folkens. får skiftet fronten på bila og lakkert den om. så den står på verksted da. dere får ta godt vare på celica turbo da hehe. Få han til å føle seg som hjemmehjemme? hallo, han kommer tross alt fra Bergen da, må ikke sikte for høyt nå da
kennethx skrev:*grave opp*
hjemme? hallo, han kommer tross alt fra Bergen da, må ikke sikte for høyt nå da
/me graver seg ned i påvente av flames
cameleon skrev:ser ikke ut til at jeg får til å møte opp folkens. får skiftet fronten på bila og lakkert den om. så den står på verksted da. dere får ta godt vare på celica turbo da hehe. Få han til å føle seg som hjemmeDet var synd.. og dårlig planlagt. Men du dukker opp neste gang da
chris skrev:lol, den var bare drit bra...kan vi få den blandt utvalget når man poster?kennethx skrev:*grave opp*
hjemme? hallo, han kommer tross alt fra Bergen da, må ikke sikte for høyt nå da
/me graver seg ned i påvente av flames
kennethx skrev: lol, den var bare drit bra...kan vi få den blandt utvalget når man poster?Tviler.. hvis ikke Kristian får til å legge inn smilies selv i forumet da.. det vet jeg ikke. Ser i hvert fall ikke ut som vi kan gjøre det.
CelicaTurbo skrev:hehe, dere kan ikke legge det inn og jeg gidder ikke legge det innTror ikke vi trenger det egentlig. De smileyene som vi trenger har vi jo. Er bare av og til man trenger noe litt ekstra for å markere et poengNeida, for å si det slik: å bruke tid på å legge inn ett og ett bilde etter ønske gidder jeg ikke pga at det tar mye tid totalt, men om noen kommer med en samling bilder så kan jeg enkelt legge det inn pga at det tar meg like mye tid som ett enkelt hadde gjort