TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BMW = kebab-budbil??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #16616  av MR2turbo

Tror at dette må være beviset for mine antagelser, fant dette på et bmw forum :mrgreen:
Hei jeg vill spøre dere BMWentusiastene om hvorfor akkurat du valgte BMW norsom det finnes mange vis av råe kule biler her i verden som Ferrari,Porsche,Lamborghini,Mercedes,jaguar,dodge osv.

Meg er jo helt noen annen sak har vært bilgal fra barndommen, og familien har altid hatt ett elelr anen Mercedes i familien og jeg likte bilen ble enthusiast av den og den var en tid da familen får flerre år tilbake kjøpte seg en 91' BMW 520i isteden for en Mercedes og jeg likte den veldiiig mye. Men en tulling som hadde drikket for mye og kjørte inni i vår gode gamle 5serien og bilen ble kapoot kjøpte seg ny isteden får men Mercedes etter det BMW igjen som vi har ennå.....

Hva med dere????
ps. var kun inne på kebab-forumet for å få en liten latter.. altså, ingen nye interesser på gang ;) ;)

#16618  av MR2turbo

forresten dette var første svar på topicet Bilde Bilde
Jeg ble Merce Entusiast av ///M-POWER
Bmw gal ble jeg når jeg så mange råe biler her og der.
Gikk mer inn i bmw, historie lærte meg litt om Seriene og sånt,
Og amcar gærn ble jeg gærn av de jeg gikk i klassen med, 7 norske og jeg alene pakistaner, hele skoledagen prata om amcar.
 #16624  av sindrejl

Do lika toyota? Do vara dum i hodde! Do ska lika BMW! BMW vara BEST!

One word...Jøss....

#16654  av Mr2 Mk2

Det er jo bare å inrømme at man blir en smule provosert når de kommer der med taket nede,og alt man ser er et lite hode med Skaut og gjerne siggen i munnen...Og armen 2 meter utenfor bilenog den andre rett ut og i 90grader før den legges slapt på toppen av rattet...Må si jeg blir like imponert hver gang,de er jo SÅÅ kule :roll: :roll:

#16662  av erling

:mrgreen: "kapoot..." :D :D

Digger reklamen for "P1-jazz" på NRK. :D Har faktisk enda tilgode å se en utlending i BMW her i byn.

#16663  av chris

erling skrev::mrgreen: "kapoot..." :D :D

Digger reklamen for "P1-jazz" på NRK. :D Har faktisk enda tilgode å se en utlending i BMW her i byn.
Hehe.. her kryr det av dem... men det gøyale er at de glaner øya utav seg når man kommer med en MR2 ;) Spesielt her på Støren. ;)

#16665  av Mr2 Mk2

chris skrev: Hehe.. her kryr det av dem..
Her også! :roll:

#16666  av chris

jostein skrev:
chris skrev: Hehe.. her kryr det av dem..
Her også! :roll:
Men jeg blir ikke provosert engang.. jeg bare ler av de :D

#17282  av PÃ¥l

Fikk meg en god latter nå :) Beviser litt av hvert det der! Før hadde jeg blitt provosert når jeg så en sånn drittbil, men nå bare ler jeg. Virker som om de som har BMW på død og liv skal ha status. Har til og med sett en i en eldgammel sliten 518 som kjører rundt og råner. Fikk latteranfall :lol:

#17285  av chris

Pål skrev:Fikk meg en god latter nå :) Beviser litt av hvert det der! Før hadde jeg blitt provosert når jeg så en sånn drittbil, men nå bare ler jeg. Virker som om de som har BMW på død og liv skal ha status. Har til og med sett en i en eldgammel sliten 518 som kjører rundt og råner. Fikk latteranfall :lol:
Sånt gjør livet verdt å leve :D

#17350  av MRQuoc

Drammen har som kjent endel pakkiser .. dermed også endel BMW'ere ... de blonde damene er ikke noe bedre.. jeg misunner ikke akkurat damene.. heller ikke herrene som kjører .. derimot har jeg respekt for damene som kjører Celica'er som jeg har truffet på .. ene penere enn den andre ..
da tenkte jeg på bilene :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ooh

#17356  av sindrejl

Damer i Celica er respektfullt ja ;)
 #17357  av @lpher

sindrejl skrev:Damer i Celica er respektfullt ja ;)
Vi har jo vår egen s10ne da...som stort sett ratter Celica...som et eksempel på at 'pene damer kjører ordentlig biler' ;-)

Aint that right Frank? ;-)

@lpher

#17369  av connie

Hehe.. *ler så jeg faller av stolen* Var ikke den bra så vet f**n ikke jeg.. hehe.
Connie