TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød GT4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #16548  av kennethx

Rett som det er når jeg kjører til jobb, ser jeg en rød GT4 mk5 komme kjørende retning byn fra lagunen og nedover. I dag på vei hjem så jeg den samme bilen kjøre inn mot rådalen.

Er vel ikke noen her inne som er eier? Må se om jeg ser ham i ro en dag, så jeg kan få gitt url hit inn :)
 #16556  av @lpher

kennethx skrev: Må se om jeg ser ham i ro en dag, så jeg kan få gitt url hit inn :)
Må da vel du vite...som har en GT4 selv....at disse bilene helst ikke vil stå i 'ro' ;-)

@lpher
 #16568  av chris

@lpher skrev:
kennethx skrev: Må se om jeg ser ham i ro en dag, så jeg kan få gitt url hit inn :)
Må da vel du vite...som har en GT4 selv....at disse bilene helst ikke vil stå i 'ro' ;-)

@lpher
..hvilket også gjelder mr2 vet jeg.. både jeg og bilen blir gal om bilen står i ro. blir rastløse :D

#16594  av kennethx

hehe, eneste untaket for min del er vel når jeg skal parkere, da må jeg stå i ro et par minutter før jeg går, har ikke turbo timer...

#16612  av @lpher

kennethx skrev:hehe, eneste untaket for min del er vel når jeg skal parkere, da må jeg stå i ro et par minutter før jeg går, har ikke turbo timer...
Welcome to the club ;-)

@lpher

#16627  av chris

Det problemet har liksom ikke jeg.. ennå.. :D

Er forresten det man kaller et luksusproblem ;)