TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#166409  av Andy_Celica

Jeg får igjen 5000 på skatten, og i påska skal motoren ut.

#166411  av elino

God påske!!! :D

#166576  av arctic_celi

God påske ja!! :-) og analog linje suuuuuger stooooort!!!!!

#166620  av Neemi

Aaaaaahahahhaa :P

Sitter på TG og koser meg med nett som går kjapt og utrolig nok er fantastisk stabilt :)

#166635  av Fredrik

Neemi skrev:Aaaaaahahahhaa :P

Sitter på TG og koser meg med nett som går kjapt og utrolig nok er fantastisk stabilt :)
Godt det er noen som koser seg på denna langfredagen da.. Jeg for min del er ett sted mellom 4-6500,- kr fattigere pga en veldig slem fotoboks :(

#166648  av sleeper

fotobokser er no dritt! :evil:

#166653  av Neemi

Kjøre pent da :)
Evt være ekstremt oppmerksom.

Kjipt uansett :(

#166665  av sleeper

Neemi skrev:Kjøre pent da :)
Evt være ekstremt oppmerksom.

Kjipt uansett :(
går for nr 2 av alternativa jeg... :wink:

#166725  av Fredrik

Jeg så skiltet, men glemte det helt bort.. Helt til det jævla irriterende røde lyset lyste opp halve tunnelen.. Håper bare jeg ikke overstiger 26km/t...

Vanligvis er jeg ekstremt oppmerksom på hvor dissa dustene står, men kan ikke klandre andre enn meg selv...
Godt jeg har noe å bruke penga på da :roll: kan jo ikke få for mye av dem, mener jeg... :roll:

#166802  av celicat23

Mitt ønske for kvelden:

Kan hun pene og veldig trente som for noen år siden ville være "fucking good friends", som så ble "borte" noen månder fordi hun fikk føelser og det ble for vanskelig for henne, som så tok kontakt igjen fordi hun ville ha mer av hva vi hadde, som så ble borte igjen for samme grunn som sist gang, som så tok kontakt igjen for samme grunn, og vi hadde en dødsbra kveld og etter den kvelden avtalte ett heftig treff fordi jeg er "grisegutt" og ga henne smaken på "noe nytt" som hun ville prøve ut mer og trengte og kjøpe inn litt håndjern og litt små ting, som pratet om at beste venninna hennes aldrig i verden måtte finne ut at jeg&henne hadde "begynt igjen", som plutselig meldte seg helt ut fra verden og tar ikke telefonen eller noenting, som tydeligvis har snakka med venninna si som har forklart henne hvor en fantastisk dårlig ide det er at jeg&henne "begynner igjen" og "det kommer bare til å ende med at du blir såret igjen" .... Kan hun dytte venninna si forann toget, og skjerpe seg noe kraftig ???!??!?!??!?!

Kvinnfolk!!!!!!!!!!!!!! Jesus...

#166804  av Fredrik

Damer er ikke lette å forstå seg på :|
Har det litt vanskelig med dama selv (eller er det eksen jeg burde kalt henne?) og det er overhodet ikke lett :(

Ting blir veldig ofte kompliserte og innviklet med kvinnfolk...

#166812  av sleeper

hm... måtte lese den teksten 3 ganger før jeg forsto det som sto der.... :?

mulig det har noe med at jeg er relativt fyllesjuk nå... :(

#166816  av celicat23

sleeper skrev:hm... måtte lese den teksten 3 ganger før jeg forsto det som sto der.... :?

mulig det har noe med at jeg er relativt fyllesjuk nå... :(
Var bitte litte granne brisen og VELDIG irritert når jeg skrev det, så rettskrivning var ikke helt prioritert :)

#167141  av FireWalk

damer må man passe seg for.. holdt på å bli voldtatt av ei eller anna nå på lørdagen. Husker fint lite av hendelsen selv, men jeg hadde visst sprunget og gjemt meg under en lastebil... ?? :shock:

fikk forresten 2500 i restskatt også... argh! slår ikke feil :evil:

#167150  av Rømmling

FireWalk skrev:damer må man passe seg for.. holdt på å bli voldtatt av ei eller anna nå på lørdagen. Husker fint lite av hendelsen selv, men jeg hadde visst sprunget og gjemt meg under en lastebil... ?? :shock:

fikk forresten 2500 i restskatt også... argh! slår ikke feil :evil:
var a så styg at du sprang da ell hehe :lol:
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 1174