da kom fattern hjem med en lexus rxh som jeg nå straks skal ut å prøvekjøre!! nå gleder jeg meg! skal se om jeg får tatt bilder! 

dca skrev:da kom fattern hjem med en lexus rxh som jeg nå straks skal ut å prøvekjøre!! nå gleder jeg meg! skal se om jeg får tatt bilder!...og turen går forbi mitt hus i presume?!!
dca skrev:er 1 ting å si! FY FAEN!!!!Ja, det er en fantastisk bil. Og bruker like mye bensin som en Avensis...
den gikk FÆLT! 0 lyd når den står i ro! full gass og den brøler som en løve!!
for et draaaag!!!
rx300 skrev:Er såpass gromt det..at man nesten får lyst til å kjøpe en brukt LS430 nå...mens man venter på at de skal få noen år på nakken..og bli billigere...som brukt
Ja, det er en fantastisk bil. Og bruker like mye bensin som en Avensis...
Straks er jo LS600h her, 435hk og 0-100 på 5,5s originalt, rundt 1000Nm i startmoment. Og i Norge blir det en pris som banker alt av toppmodellene til MB, Audi og BMW pga lavere avgifter. Så det er mulig det blir noen å se også
Ikke at jeg har tenkt å kjøpe altså
![]()
@lpher skrev:Ja, det er like greit å la noen andre ta den første halve millionen i verditap
Er såpass gromt det..at man nesten får lyst til å kjøpe en brukt LS430 nå...mens man venter på at de skal få noen år på nakken..og bli billigere...som brukt