TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Anlegg Lexus Is.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#153200  av @lpher

jensi skrev:

Selger dere noen andre typer dobbel din spillere?

Jens
Det finnes ingen andre...pr. idag ihvertfall :D

Kenwood har vært alene om dette i flere år på det europeiske markedet...

Eller..tenker du kanskje på en sånn dobbel-din greie med kasset/radio/cd? Isåfall så vil jeg på det sterkeste fraråde deg det...da det finnes ett par slike...MEN...det er low-end utstyret som er pakka inn i ei dobbel-din ramme....til prisen av hva en kurant cd/radio MED dvd-spiller OG innebygget skjerm koster! :D

#153201  av Rolfis

@lpher skrev: Røsk ut dritten...you WONT regret it...trust me on this! :D
Det var jo det vi gjorde også 8) Don't you remember :wink:
Satte inn Infinity Reference 6500CS componentsystem og kobla ut forsterkeren bak. Da ble det bra :D

#153214  av @lpher

Rolfis skrev: Det var jo det vi gjorde også 8) Don't you remember :wink:
Satte inn Infinity Reference 6500CS componentsystem og kobla ut forsterkeren bak. Da ble det bra :D
Ahh... :D

#165846  av dca

Steike det var en rå spiller!
må ha en slik hvis jeg skal bytte en gang tror jeg...må først spille i stykker det jeg har...bra holdbarhet på det som står i org.må jeg si! :D

@lpher du må si ifra når den vanvittige prisen på denna synker litt! Jeg bruker aldri så mye av pengene mine på no slikt ihvertfall!

#165853  av @lpher

dca skrev: Steike det var en rå spiller!
Yepp! :D
dca skrev:
må ha en slik hvis jeg skal bytte en gang tror jeg...
Just say the word :D
dca skrev:
må først spille i stykker det jeg har...bra holdbarhet på det som står i org.må jeg si! :D
Holdbarheta er det lite å si på ja :)
dca skrev:
@lpher du må si ifra når den vanvittige prisen på denna synker litt! Jeg bruker aldri så mye av pengene mine på no slikt ihvertfall!
Shure thing :)

#166280  av jensi

Kan dere gi noen tips til et bra anlegg som vill se pent ut i Lexusen?
Har slått dvd med skjerm litt fra meg.

Jens

#166287  av @lpher

Solgte en Pioneer DEH-P80MP til en sort IS200 idag..som ett eksempel da :)

Har ramme på lager...som må justeres litt for å passe dessverre..men det er den eneste tilgjengelige ramma til IS'en :wink:

Hva er det du har lyst på da? :)

#166339  av Rolfis

@lpher skrev:Har ramme på lager...som må justeres litt for å passe dessverre..men det er den eneste tilgjengelige ramma til IS'en :wink:
Så det finnes kun single-DIN ramme og ikke double-DIN ramme til IS'n slik det er nå?
Den driver å krangler litt cd-spilleren min også for tiden, så titter litt rundt etter noe nytt..

#166418  av jensi

HAr kjøpt orginal dobbeldin ramme til Lexusen hos Toyota forhandleren her i Sandnes.
Må montere bryterene til varmen i setene under denne men skal nok gå greit.
Vedlegg
ebb7.jpg
ebb7.jpg (18.21 kiB) Vist 1627 ganger

#166587  av @lpher

jensi skrev:HAr kjøpt orginal dobbeldin ramme til Lexusen hos Toyota forhandleren her i Sandnes.
Hmm...så nice ut den dær ja :)

#166604  av jensi

@lpher skrev:
jensi skrev:HAr kjøpt orginal dobbeldin ramme til Lexusen hos Toyota forhandleren her i Sandnes.
Hmm...så nice ut den dær ja :)
Trenger litt tips til hva jeg skal ha i denne dobbeldin ramma som ser litt bra ut.Ã…pen for forslag.

Jensi

#166612  av @lpher

jensi skrev:
Trenger litt tips til hva jeg skal ha i denne dobbeldin ramma som ser litt bra ut.Ã…pen for forslag.

Jensi
Om du har slått i fra deg cd/radio/dvd/skjerm-kombo...så er det vel en case of å finne en kurant headunit..og montere Toyota-lomma/hylla under..slik som jeg slev har gjort :)

En slik en fks? :D http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=522