TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Store ambisjoner og liten forstand.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#167269  av Arne rebel

Her har det ikke vært mye produksjon, men jeg har bygget om framskjermene slik at de følger linjene på baksiden av framhjulet. Jeg kappet av skjermen i nedkant, knakk den inn 90grader og løsnet sveisningen i fremkant slik at skjermen kunne bøyes lengre ut. Sveiset fast skjermen i fremkant....Måtte også lage et nytt feste for bedre stiving...
Vedlegg
Fremsiden..
Fremsiden..
P4180048.JPG (238.81 kiB) Vist 111 ganger
på baksiden..
på baksiden..
P4180047.JPG (289.81 kiB) Vist 108 ganger

#168420  av Arne rebel

Er lei av å pusse, så i helgen tok jeg bilen ut en liten tur for å avreagere litt...ganske morsk den fronten synes nå jeg..( har kommet litt lenger med sparklingen etter dette bildet)
Vedlegg
P4200047.JPG
P4200047.JPG (457.01 kiB) Vist 149 ganger

#168425  av cs2451

den så jo grise rå ut nå!

#168427  av Morten

Får nesten litt lyst på mkI når en ser sånt .. :)

#168430  av cs2451

helt enig morten.

#168768  av James

Det det så jo bare helt rått ut!!! :D

#168810  av Mr2 Mk2

Blir nok knallbra det der,så lovende ut!gir deg ALDRI du ;) regner med du kommer på acr?? :)

#168868  av Arne rebel

Jostein: Kommer nok oppover, hvis jeg ikke kjører i stykker på Våler :D
Lærte også en annen ting, og det er at glassfibersparkel smelter inn i byggskummet...og jeg som hadde pusset byggskummet så slett og fint :cry: Jeg sier bare...her lærer vi den harde veien. Det er egentlig ganske kjedelig å legge så mye arbeid ned i denne fronten, for det er jo avstøpen av denne jeg kommer til å bruke.

#168907  av Christian

Jeg tipper du kommer til å trenge den støpeformen jeg :P Sandfeller og tilfeldige steinsprang :wink:

Våler går vel bra, vi har jo bare noen få veddemål foreløpig, værre med gatebil sep i fjor :lol:

#169158  av jan-erik

Steike det ble bra Arne !! Likte den fronten. Skal du lage noe bak også, ser liksom ut som det mangler noe.... Forslag om at du lager et feeet defuser løsning :wink:

Stå på!!

#171762  av Tommy R

Ser at det går litt tregt om dagen hvor motivasjonen og arbeidslysten er fraværende :( .Syns dette projektet er unikt slik at du må bli klar til Våler så du kan vise verket ditt :wink: . Det er nok mange som håper å se bilen din klar! Så stå på og dropp skjønnhetssøvnen :wink:

#171790  av aneriks

fet den fronten der, liker custom styling det er rått!

#172080  av Arne rebel

Takker for positive tilbakemeldinger om fronten, det er ikke lett å forme noe som skal passe sånn nogenlunde med resten av bilen....
Det stemmer at jeg ikke har lagt ned så mye tid på bilen i det siste, det har nok med at jeg har den kun som hobby og når en har en del andre ting som må gjøres så kommer den i siste rekken....Men ikke vær redd Tommy R, jeg jobber best under press 8)
Jan-Erik: Planen er et komplett body-kit, men som du ser Ting Tar Tid med meg....

#172084  av SMT

utrulig stilig den frontfangern du har laget dær!!! hva skal du ha for å lagen en slik til min mk2??hehe :D trur til vinteren jeg blir og prøve meg på samme støntet som deg, med å kjøre sluser fra fronten og opp gjennom panseret.. :wink:

stå på :!:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 32