TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#167159  av sleeper

FireWalk skrev:damer må man passe seg for.. holdt på å bli voldtatt av ei eller anna nå på lørdagen. Husker fint lite av hendelsen selv, men jeg hadde visst sprunget og gjemt meg under en lastebil... ?? :shock:

fikk forresten 2500 i restskatt også... argh! slår ikke feil :evil:

hu må pokker meg vært stygg!!! :shock:

JEZZ!!!!!!!!!!!!! det er ikke bare meg som må betale restskatt! :D :D :wink: :wink:

#167165  av FireWalk

sleeper skrev:
FireWalk skrev:damer må man passe seg for.. holdt på å bli voldtatt av ei eller anna nå på lørdagen. Husker fint lite av hendelsen selv, men jeg hadde visst sprunget og gjemt meg under en lastebil... ?? :shock:

fikk forresten 2500 i restskatt også... argh! slår ikke feil :evil:

hu må pokker meg vært stygg!!! :shock:

JEZZ!!!!!!!!!!!!! det er ikke bare meg som må betale restskatt! :D :D :wink: :wink:
Tror ikke ho var så aller værst heller faktisk, men det var vist snakk om at jeg skulle hjem å lage meg taco, og jeg var ikke villig til å dele :lol:
Men just for the record, nå må det sies at alt dette ble gjort i så godt som bevistløs tilstand! :P
Hater den restskatten.. blir skyldig hvert bidige år! i fjor måtte jeg ut med 8400 kr... heldigvis litt mindre i år... :twisted:

#167417  av celicat23

Vaska TT'n, lagde så litt middag, så litt TV, og begynte å kjede meg litt. Ble kjempe glad når jeg kom på at yaris'en var møkkete, og gikk straks ut for å vaske den.

Er det da bil interessen har gått for langt...Når man til og med blir glad for å vaske "bruksbilen"?

#167442  av arctic_celi

celicat23 skrev:Vaska TT'n, lagde så litt middag, så litt TV, og begynte å kjede meg litt. Ble kjempe glad når jeg kom på at yaris'en var møkkete, og gikk straks ut for å vaske den.

Er det da bil interessen har gått for langt...Når man til og med blir glad for å vaske "bruksbilen"?

Hehehe... tror du svarer på ditt eget spørsmål jeg altså.
Men... bil-interesse er bedre en ingen interesse sier jeg :-)

#167477  av cs2451

jeg hater å vaske bil. men liker resultatet. :D

fikk igjen 1400kr på skatten. trodde jeg kom til å få restskatt på 15000kr. så er veldig fornøyd.

#167480  av FireWalk

celicat23 skrev:Vaska TT'n, lagde så litt middag, så litt TV, og begynte å kjede meg litt. Ble kjempe glad når jeg kom på at yaris'en var møkkete, og gikk straks ut for å vaske den.

det er en ganske kjent tilstand. Du er blitt bilfil!

#167483  av celicat23

FireWalk skrev:Du er blitt bilfil!
Måtte lese det 2 ganger før jeg fikk bestemt meg om jeg skulle bli SKIKKELIG fornærma, eller om det stemte :-)

#167499  av FireWalk

celicat23 skrev:
Måtte lese det 2 ganger før jeg fikk bestemt meg om jeg skulle bli SKIKKELIG fornærma, eller om det stemte :-)
hehe.. og med tanke på den endelige reaksjonen kan vi vel konkludere med at det stemte? :lol:

#167507  av celicat23

FireWalk skrev:
celicat23 skrev:
hehe.. og med tanke på den endelige reaksjonen kan vi vel konkludere med at det stemte? :lol:
biLfil ja :-) hehe

#167513  av elino

Det er VÃ…R folkens!!! :D :D :D

#167516  av Andy_Celica

Ja og det er kjipt med vår akkurat nå, for bilen står i deler og går ikke før om ca en mnd. Ser alle er ute å lufter bilene, og min står parkert :twisted: sykt kjipt

#167521  av grimfer

Min bil står også trygt og stille i oppkjørselen. hjullager og drivaksel er på vei.

Imens kjører jeg en lånt superbulkete tidligere pensjonistkjørt (selvsagt) Peugeot.

Den er et kapittel for seg:
87 mod Peugeot 205 1,6 l motor med automatgir! Hehe. Morsomt med overdrive/kickdown på den. Først skjer det ingenting, så uler bilen kjempehøyt og spytter og hoster, mens bilen triller forsiktig framover.

Jeg klager absolutt ikke! Jeg får låne bilen gratis!

#167544  av sleeper

celicat23 skrev:
FireWalk skrev:
celicat23 skrev: Måtte lese det 2 ganger før jeg fikk bestemt meg om jeg skulle bli SKIKKELIG fornærma, eller om det stemte :-)
biLfil ja :-) hehe

du har blitt bilbifil! (du liker både sportsbilen og bruksbilen! :wink:

#167562  av celicat23

Andy_Celica skrev:Ja og det er kjipt med vår akkurat nå, for bilen står i deler og går ikke før om ca en mnd. Ser alle er ute å lufter bilene, og min står parkert :twisted: sykt kjipt
Kjenner til den føelsen. Regner ikke med å være ferdig på veien med TT'n før 2 eller 3 uka i mai :-( Blir lettere frustrert og deprimert av tanken.

#167569  av Andy_Celica

Ja det er sykt kjipt. men men, blir jo 100% når den er ferdig da!
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 1174