TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica ta22...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #164331  av SupraTurbo

Er det noen her inne som har Celica ta22? Skal nok anskaffe meg en slik nå etter påske.. Noe å se etter, tips og triks ellers.. Noen erfaringer?

Gleder meg vildt!!

Passe godt like bak Supraen :wink:

#164364  av CelicaGT

Rust!!!
Endel deler kan vere vansklig å få tak i, spes karosseri deler.
Bilder av bilen? :-)

#164445  av Ã¸xseth

jeg har lenge hatt lyst på en slik bil, de er vanskelige å få tak i. så jeg får bare nøye meg med det nest beste, corolla ke25 :)

du får ha lykke til med å finne karroserideler

#164451  av tojo

Fins dem som har TA22 (karosseri)deler liggende :wink:
Meget pent karosseri på TAen! :D
Men som nevnt tidliger plages dem av rust.
Lykke til med "ny" bilen.

#164507  av SupraTurbo

Har ikke bilder av den. Det er den orangsje som var annonsert på autodb i sør- trøndelag, litt rust på framskjermer og på dørstokkene sto d i annonsen. Men jeg fikk broren min til å dra å se på d, og da viste det seg å være litt bobler i lakken på skjermene og dørstokkene hadde blitt jekket på slik at det hadde blitt bulker og litt rust, den ene stokken var det blitt hull i da, men jeg har en som kan sette inn ny dørstokk. framskjermene pusser og lakker jeg selv..

Ellers hadde bilen 100 k på tellern og hadde stått opplagret siden 1986!!!!!
Import fra Sverige, strøken invendig, og da understrekka broren min det flere ganger :lol: Ellers hadd han sjekka rundt litt lister, bagasjerom og diverse, og kunne ikke finne no mer.. Men skal se over selv før d blir kjøp da.. Datoen blir 19. april antagelig...

#167495  av SupraTurbo

Ny bil ja...
Vedlegg
985176-bilde1-celicafront.jpg
985176-bilde1-celicafront.jpg (27.39 kiB) Vist 1041 ganger

#167504  av TurboKnut

Det der er en skikkelig klassiker. :D

#167512  av SupraTurbo

Mang som snur sæ etter dein her ja, mest mannfolk på 40+... Itj at d va ønskelig men... :D :D

God å kjør e dem og..
Bære eg får justert dein inn no så, dein ha stått i heile vinter, så treng vel ei justering her og der..

#167536  av tojo

Nydelig bil :P ,old school klassiker!
Etter min smak en av di penere Celicakarroseri som er laget(mini camaro som noen kaller det) :D
Vern om denne bilen som om det skulle vært gull,stiger bare i verdi :wink: